مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در مهریز گفت: از سال 1392تاکنون مردم ولایتمدار این شهرستان 10 میلیارد ریال برای بازسازی و اجرای طرح های عمرانی عتبات عالیات در کربلا و نجف کمک کردند که نیمی از آن مربوط به سال 1396 است.
محمد علی زارع به ایرنا افزود: کمک های خیران به صورت نقدی و اهدا طلا برای ساخت صحن بزرگ حضرت زهرا (س) در بارگاه حضرت علی (ع) در کربلای معلی هزینه شد.
وی ادامه داد: تاکنون 20 خیر مهریزی هرکدام بیش از 30 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که مورد تجلیل مردم و مسوولان قرار گرفته اند.
این مسوول همچنین از اعزام 200 شهروند علاقه مند برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در قالب نیروی کار خبر داد.
زارع با اشاره به اینکه مردم دل باخته به ائمه اطهار (ع) مهریز همت عالی در همراهی در بازسازی عتبات عالیات داشته اند بر تداوم این عمل در سال جاری تاکید کرد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7541/ 2047/

**
رئیس اداره مخابرات مهریز گفت: پنج هزار مشترک تلفن ثابت این شهرستان در هر دوره قبض تلفن خود را با تاخیر پرداخت می کنند که این امر موجب کندی در انجام برنامه ها و خدمات رسانی به مردم می شود.
احمد ابویی در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به توضیحات بیشتر افزود: برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و تجهیز مراکز مخابراتی به همکاری مردم نیاز دارد، طبق مقررات تاخیر زیاد موجب قطع تلفن و سلب امتیاز مشترکان می شود.
وی ادامه داد: اجرای هرگونه طرح های مخابراتی شامل ایجاد مراکز جدید ، نوسازی و نصب تجهیزات مورد نیاز به بودجه نیاز دارد و همکاری مشترکان و پرداخت به موقوع قبض تلفن نقش مهمی در حمایت از خدمات رسانی مناسب و به موقع به مردم دارد.
این مسوول اظهار کرد: هم اکنون 26 هزار و 332 خط تلفن در شهر مهریز و روستاهای بخش مرکزی در دهستان های ارنان ، خورمیزات ، بهادران ، میانکوه و تنگچنار دایر است.
ابویی ، تعداد تلفن های همراه مشغول به کار را 54 هزار و 522 شماره ذکر کرد و از وجود 68 سایت بی تی اس خبر داد که نسبت به پوشش کامل منطقه فعالیت دارند.
وی گفت: هم اکنون 70 روستای زیر پوشش دفاتر ارتباطی هستند و ساکنان آن از خدمات مخابرات در بخش های مختلف استفاده می کنند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 35 درصد در 140روستای دهستان های یادشده زندگی می کنند.
شهر مهریز در فاصله 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.