به گزارش ایرنا هادی مقیمی یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و مدیران کانال های فضای مجازی افزود: مهمترین مساله در اردکان آب شرب و بهداشتی است و مردم این شهرستان با بی کیفیت ترین حالت ممکن از آن استفاده می کنند .
وی اضافه کرد: در این زمینه پیگیری های لازم را انجام خواهم داد و برای رفع این معضل مصمم هستم .
فرماندار اردکان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مردم با همدلی و همگرایی می توانند با اولویت قرار دادن این مساله، کمک زیادی کنند تا مشکل حل شود اظهار کرد: هر گاه مردم در مساله ای ورود پیدا کرده اند به سرعت مشکل حل شده است.
مقیمی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد 2 ساله فرمانداری اردکان پرداخت و تصریح کرد : درسال های گذشته رشد قابل توجهی در حوزه های صنعتی و اقتصادی در این شهرستان داشته ایم که حاصل تلاش همه مردم خوب فهیم اردکان و نیز اماده بودن بستر سرمایه گذاری در شهرستان بوده است .
وی گفت: این موفقیت ها مدیون پیگیری ها و تلاش ارزنده همه مسئولان استان و شهرستان است اما لازم است بیشتر به حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، هنری ، مسائل مختلف آسیب های اجتماعی ، زنان ، جوان و ورزش و حوزه های گردشگری بپردازیم.
فرماندار اردکان ادامه داد: درمدت چهار سال و نیم که از دولت تدبیر و امید گذشته است ، تقریبا سه برابر دولت گذشته اعتبار جذب کرده ایم، در سال های 95 و 96 تا کنون بیش از 71 میلیارد تومان اعتبار جذب و در سال های 93 و 94نزدیک به همین مبلغ بوده وامیدواریم تا اخر سال به رقم بالاتری برسد .
مقیمی با بیان اینکه در زمان تصدی اینجانب در حوزه محیط زیست ، صنعت ، معدن و پژوهش کارهای مختلفی صورت گرفته است که توانسته ایم نارضایتی مردمی را تا حدی حل کنیم از جمله تعطیلی واحدهای صنعتی آلاینده که با نصب تجهیزات فیلتر زمینه فعالیتشان مهیا کرده ایم .
وی اظهار داشت: برای رفع دغدغه ها در حوزه زیست محیطی ساخت و تجهیز مرکز تحقیقات زیست محیطی که در دولت گذشته مجوزش صادر شده و بلاتکلیف مانده بود با پیگیری های متعدد در جوار فرمانداری اردکان شروع شده که پیشرفت نسبتا فیزیکی خوبی داشته تا بتوانیم در حوزه مرکزی ، کشوری و حتی استان های دیگر را هم پوشش دهیم .
فرماندار اردکان با بیان اینکه بعد از سالها مرکز تحقیقات سالمندی راه اندازی نموده و در حوزه نرم افزاری با توجه به زیر ساخت هایی که وجود دارد اقدامات خوبی انجام دادیم ونیز اقدامات بهتری در راه خواهد بود افزود: در انتخابات شورای شهر در بین 150 شهر کشور که انتخابات الکترونیک برگزارشده بود اردکان رتبه اول را کسب کرد .
مقیمی با اشاره به اینکه در اعتبار ماده 55 هم اواخر سال گذشته و سال جاری اعتبارات قابل توجهی را جذب کردیم و در حال توزیع می باشد گفت: تکمیل مخزن هوایی اردکان برای ما اهمیت حیاتی دارد که دنبال خواهم کرد و نیزساخت مخزن زمینی ، بهسازی بلوارها و توسعه زیر ساخت های اب رسانی به روستاها در دستور کار قرار دارد .
وی اظهار کرد: اعتبارات قابل توجهی هم برای ساخت پارک بانوان شهرستان اردکان مشخص شده که لازم می دانیم شورای شهر و شهرداری زودتر این موضوع را اجرایی کنند و در حوزه صنعت و انرژی هم از انرژی خورشیدی برای استفاده در مزارع استفاده می کنیم.
فرماندار اردکان عمده ترین مشکلات را از جنس فرهنگی عنوان و تصریح کرد: به نظر می رسد که زیر ساخت ها در حوزه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و تفریح مناسب با جمعیت اردکان نیست بخصوص بعد از صنعتی شدن و مهاجرت گروه های مختلف به اردکان حتما باید زیر ساخت متناسب شود ، از دولت هم بارها خواسته ایم که این موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دهد و اقدامات خوبی در راه خواهد بود .
مقیمی در ادامه گفت: متاسفانه برخی از مدیران کانال ها و گروه های مجازی درک درستی از مقوله فرهنگ و هنر ندارند و لازم است که حتما دیدگاه خودشان را اصلاح کنند و به روز شوند آنها باید نیازهای جامعه را بشناسند و ضمن حفظ اصول که همه ما به ان معتقد هستیم باید از این تکنولوژی روز و نیازهای روز جامعه مطلع شویم .
وی اظهار داشت : عدم درک درست از فضای مجازی باعث شده عده ای در این فضا از هم سبقت بگیرند و برای ابرو بردن و تهمت زدن به افراد و مسئولان و خیلی از مسایل دیگر بدون اینکه بررسی لازم را انجام دهند دست به انتشار نادرست بزنند که جامعه و مردم را دچار نگرانی و تردید نمایند.
مقیمی افزود: یک خبرنگار یا روزنامه نگار حرفه ای اول منابع را بررسی می کند و مستندات را بیرون می آورد نظرات را می گیرد بعد خبر را منتشر می کند ،هیچ کس از خطا مصون نیست و همه باید نقد بشوند ،البته در چار چوب قانون به رسانه های مکتوب ، دارای مجوز و شناسنامه دار پاسخگو خواهیم بود .
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.