به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه امروز یزد با بیان اینکه وحدت کلمه و ولایتمداری، راه عزت کشور و ملت است افزود: از بدو پیروزی انقلای اسلامی دشمنان همواره به دنبال دامن زدن به اختلاف بین مردم و مسوولان بوده اند.
وی ادامه داد: ایجاد اختلاف بین مسوولان و جناح های مختلف کشور از برنامه های مهم و همیشگی دشمنان انقلاب اسلامی است که هوشیاری و بصیرت همه را طلب می کند و باید برای افرایش وحدت تلاش کرد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: قطعا ایجاد اختلاف، عاملی اساسی در جلوگیری از پیشرفت کشور و جامعه اسلامی است و هر فردی در این مسیر گام بردارد به نظام ، انقلاب اسلامی و ارزش ها ظلم می کند.
ناصری به موضوع اهمیت کارآمدی و دلسوزی به عنوان ملاک اصلی برای انتخاب مسوولان اجرایی اشاره کرد و خاطر نشان نمود: اگر ملاک انتخاب مسوولان برای کشور در پست های مختلف کارآمدی باشد به نفع کشور و جامعه اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: دنیای استکباری و بخصوص آمریکا و انگلیس همواره به دنبال منافع خود و فتنه‌انگیزی در جهان و منطقه هستند.
ناصری اظهار داشت: نباید توطئه های دشمنان و هدف ها و برنامه های آنها را فراموش کنیم بلکه بر مردم و مسوولان است با وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری دسیسه های آنها را خنثی کنند.
وی به هفته پژوهش و نقش فعالیت های علمی و تحقیقاتی اشاره کرد و افزود: بر مسوولان است که اعتبارهای بخش پژوهشی در مراکز علمی و دانشگاهی برحسب ضرورت نسبت به گذشته افزایش یابد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: پیشرفت کشور بستگی به ارتقای فعالیت های فرهنگی و علمی و همچنین انجام برنامه های پژوهشی توسط نخبگان و دانشگاهیان دارد که باید جدی گرفته شود.
ناصری اظهار کرد: دانشگاهیان باید همواره به مبانی دینی و ارزشی کشور توجه داشته باشند و برنامه های مختلف در راستای هدف های متعالی نظام و انقلاب اسلامی پیگیری شود.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.