به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نمازجمعه یزد ار حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه قدردانی کرد و افزود: مردم ولایتمدار با حضور پرشور در انتخابات به نظام و انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
وی ادامه داد: توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات موجب شد تا در این عرصه شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی در جای جای ایران اسلامی باشیم.
امام جمعه یزد تصریح کرد: هم اکنون بر منتخبان مردم شوراهای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری است بیش از گذشته به فکر مردم و بخصوص برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال کار کنند.
ناصری گفت: بر منتخبان مردم است که به دغدغه های مردم و جوانان و توصیه های مکرر مقام معظم رهبری رسیدگی کنند که رسالتی مهم محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به اهداف فرهنگی و آموزشی و نفوذ دشمنان در قالب برنامه های مختلف اشاره کرد و خواستار بصیرت و هوشیاری در برابر کفر جهانی شد.
ناصری افزود: فرهنگ والای دینی و انقلابی ما جوابگوی تمام نیازهای مردم در جامعه اسلامی است و بر مسئولان است با تکیه بر آن و ظرفیت های داخلی به ملت انقلابی خدمت خالصانه داشته باشند.
امام جمعه یزد به حلول ماه مبارک رمضان و نقش آن در سازندگی انسان ها اشاره کرد و خواستار بهره گیری هرچه بهتر از آن توسط مردم و جوانان شد و راه سعادت را در گرو تقوای الهی ذکر کرد.
ناصری به سفر اخیر ترامپ به عربستان و برخی کشورهای منطقه اشاره و گفت: آمریکایی ها همواره به دنبال رسیدن به اهداف خود و ابجاد اختلاف بین امت اسلام هستند بنابراین باید همه هوشیار باشند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.