به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی، مردم استان به حضور گسترده در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کردند.
در پیام آیت الله محمدرضا ناصری و آیت الله ابوالقاسم وافی آمده است: ملت بزرگ و شهید پرور ایران در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته است و همگان باید بدانند که انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام،‌ تجدید عهد با آرمان‌های بلند حضرت امام( ره) ، پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب به حساب می آید.
استاندار یزد نیز در فراخوانی از مردم استان خواست با حضور حماسی و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش تعیین کننده خود را در مدیریت کشور ایفا کنند.
مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه ای مشارکت گسترده و پرشور مردم دارالعباده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را مورد تاکید قرار دادند.
در این بیانیه آمده است: برای شرکت در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، آماده می شویم تا فرد دوم مملکت که بخش عظیمی از مسئولیت اداره کشور را به مدت چهارسال برعهده می گیرد، انتخاب کنیم.
همچنین در بیانیه سپاه الغدیر استان یزد هم آمده: اردیبهشت ماه موعد خلق حماسه ای دیگر است تا مردم قهرمان و انقلابی ایران اسلامی، با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این امانت بزرگ را به دست کسانی بسپارند که در پایبندی به مبانی و ارزش‏های اسلام وانقلاب، التزام به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه، روحیه انقلابی، شجاعت و استکبارستیزی، ساده زیستی، صداقت و خدمتگزاری، مدیریت و نیز پایبندی به اقتصاد مقاومتی و توانمندی های درونی کشور، از شایستگی بیشتری برخوردار است.
سازمان بهزیستی یزد نیز در بیانیه ای یاد آور شده: 29 اردیبهشت ماه امسال، میعادگاه دیگری است که خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد دوشادوش سایر اقشار جامعه با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی نقش موثر خود را به عنوان سرمایه های اصلی نظام در بسط مردم‌سالاری دینی به منصه ظهور رسانند.
کمیته امداد امام (ره)، هلال احمر، آموزش و پرورش، منابع طبیعی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در بیانیه های جداگانه مردم را به شرکت در انتخابات فراخواندند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
2088/ 6014/ تنظیم کننده: کبری دانشی دهج ** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.