به گزارش ایرنا این رای اولی ها در حالی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا را رصد می کنند که به عنوان رای اولی تاکنون تجربه شرکت در انتخابات را نداشته و 29 اردیبهشت ماه آغازگر تجربه ای مهم و اثر گذار در زندگی سیاسی و اجتماعی آنان خواهد بود.
تعدادی از رای اولی ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از انتخابات به عنوان رویدادی مهم
در زندگی خود نام برده و از اینکه این فرصت برای آنان فراهم شده تا در سرنوشت کشور خود سهیم شوند خوشحال اند.
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد رای اولی ها در این شهرستان را افزون بر یک هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت:رای اولی ها نقش مهم و تاثیرگذاری در برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط دارند.
رضا نجاتی افزود:رای اولی ها در کنار دیگر اقشار و آحاد جامعه با شرکت در انتخابات پیش رو در تقویت اقتدار نظام اسلامی مشارکت دارند.
وی گفت:برگزاری انتخابات پر شور و حماسی با حضور حداکثری مردم موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف جهانی خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش به رای اولی ها توصیه کرد با مشورت ، تحقیق و بررسی سوابق نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نخستین مشارکت سیاسی خود را با انتخاب افراد اصلح تجربه کنند.
فرماندار شوش گفت:در شرایط کنونی، مردم با شرکت پر شور و حماسی خود در عرصه های مختلف از جمله انتخابات دفاع از کیان نظام و انقلاب را به رخ جهانیان می کشند.
وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رای در انتخابات، تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است.
بیش از 150 هزار نفر از جمعیت شهرستان شوش شرایط لازم برای شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را دارند.
شهرستان شوش با پنج شهر و 220 روستا بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه داشتن حداقل 18 سال تمام است.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.