به گزارش آنلاین؛ سید بیوک موسوی در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و بازرسی استانداری زنجان اظهار کرد: باید مدیران با داشتن نگاهی عمیق به موضوعات استان، از منافع مردم دفاع نمایند تا بتوانند نقش بسزایی در آینده کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید همواره یار و مددکار یکدیگر و دولت بوده، همچنین در مقابل مطالبات عمومی پاسخگو باشند و در پیگیری و اجرایی کردن مصوبات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: دولت علیرغم شرایط مالی نامناسب و کمبود اعتبارات، کارنامه درخشانی در توسعه اهداف خود دارد و با تدبیر و امید توانسته است در پیشبرد اهداف مورد نظر، گام های مطلوبی بردارد.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، به مسئولیت نظارت بر اجرای پروژه های نیمه تمام از سوی شهرداری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: عدم پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها در سال های گذشته، موجب بروز برخی مشکلات در حوزه عمران شهری و اجرای پروژه های مهم و زیر ساختی شده که امید است با فعالیت اعضای جدید شورای شهر، شاهد پیشرفت چشمگیر و قابل ملاحظه در این حوزه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اردیبهشت ماه سال جاری تصریح کرد: باید زمینه مناسبی جهت برگزاری انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری مردم در استان و کشور فراهم شود.

موسوی افزود: منتخبین مردم در انتخابات باید بر اساس قانون اساسی همواره خود را در مقابل تحقق منویات رهبری و انتظارات مردم پاسخگو بدانند.

این مقام مسئول به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اشاره کرد وگفت: توسعه اشتغال در سالجاری باید بیش از گذشته مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620022
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.