به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری در اولین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان در سال ۹۶ ضمن قدردانی از تلاش و همکاری اعضای کارگروه در سال گذشته، بر تداوم مشارکت و همکاری جدی همه دستگاه ها و متولیان امور فرهنگی و اجتماعی با کارگروه تخصصی بانوان و خانواده تاکید کرد.

وی افزود:موضوع بانوان و خانواده و فعالیت اجتماعی آن موضوع عام است و مختص به یک نهاد نیست وهمکاری های عموم دستگاه ها را می طلبد.

معاون استاندار اردبیل گفت:هریک از دستگاه ها نقش مهم و موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه بانوان دارد.

وی با بیان اینکه اعتبارات امور بانوان و خانواده استانداری در حوزه بانوان جوابگو نیست اضافه کرد: باید همه نهادها و دستگاه ها در این زمینه مشارکت کنند.

نصیری با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام "اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید" از سوی مقام معظم رهبری ،اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تقویت اقتصاد کشور در مقابله با صدمات اقتصادی است و اقتصاد ارتباط مستقیم با آسیب های اجتماعی دارد و تعالی اقتصادی هدف توسعه همه جانبه را تعقیب می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر تقویت آموزش ها و مشارکت سازمان های مردم نهاد خواستار بررسی تخصصی و کارشناسانه موضوعات و طرح های حوزه بانوان و خانواده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان به حضور حداکثری زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و گفت:حضور و مشارکت حداکثری زنان همپای مردان در انتخابات حماسه های به یاد ماندنی خلق کرده است و در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها نیز پرشور تر و گسترده تر از گذشته حضور بانوان به ثبت خواهد رسید.

فریبا محمدلو، مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان و میزان مشارکت و همکاری دستگاه ها بیان کرد و گفت:کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با ۹ کمیته فرعی بیش از ۹۰ مصوبه در سال گذشته داشته است.

در ادامه جلسه ، طرح تاب آوری بانوان با هدف ارتقای سطح تحمل بانوان در مقابل ناملایمات مورد بحث و بررسی تخصصی قرار گرفت.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617474
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.