به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا طالبیان روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اظهارداشت: کارگزاران نظام ضمن حضور پر شور خود در انتخابات ، باید مردم را برای حضور در این حماسه ملی سرنوشت ساز تشویق نمایند.
وی ضمن اشاره به نامگذاری سال به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری افزود: دو مقوله تولید و اشتغال از اهمیت زیادی برخوردارست که مسوولان نظام باید در این زمینه جدیت بیشتری به کار گیرند.
فرماندار اشکذر هم با بیان اینکه مهمترین وظیفه دولت در حوزه سیاست برگزاری انتخابات با شکوه و سالم است خاطر نشان کرد: کارگزاران دولت باید امین و امانت دارمردم در بحث انتخابات باشند.
وی تعداد ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر وروستا در این شهرستان را 290 نفر عنوان کرد و افزود: که از این مجموع 32 نفر از ثبت نام گنندکان مربوط به حوزه شهری و 258 نفر مربوط به حوزه روستایی هستند.
محمد علی شاه حسینی با اشاره به اینکه 11 نفر از ثبت‌نام کنندگان در این دوره زن و 279 نفر مرد هستند تصریح کرد: 91 نفر از افراد ثبت‌نام کننده در شورای اسلامی قبلاً سابقه عضویت داشته‌اند و 199 نفر دیگر فاقد سابقه قبلی هستند.
وی ضمن تشکر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اشکذر در راستای ارائه خدمت به مسافران نوروزی اظهار داشت: شهرستان اشکذر در زمینه اسکان نوروزی بعد از شهرستان یزد رتبه دوم استان و نیز در زمینه ارائه خدمات انتظامی و امنیتی در این ایام مقام اول استان را کسب نموده است.
تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اشکذر 50 شعبه است که 46 مورد آن ثابت و مابقی سیار است و نیز تعداد واجدین شرایط رای این شهرستان نزدیک به 20 هزار نفر است.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/ 6197 خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.