به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان آستارا با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: روز جمهوری اسلامی جلوه حقیقی علاقه مردم به حکومت اسلامی است و باید همواره گرامی داشته شود.
وی اضافه کرد: مردم از طریق انتخابات سرنوشت خودشان را در نظام جمهوری اسلامی رقم می زنند و انتخابات پیش رو نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه روحیه انقلابی گری مدیران مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: مردم در انتخاب های خودشان به تعهد، ایمان و روحیه انقلابی افراد توجه کنند تا آینده نظام جمهوری اسلامی تضمین شود.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت خاطرنشان کرد: در این روز مردم باید از شکستن شاخه های درختان، آتش زدن جنگل ها و ریختن زباله به طبیعت به صورت جدی پرهیز کنند.
وی حفاظت محیط زیست را نشانگر شعور فرهنگی مردم عنوان کرد و گفت: این طبیعت متعلق به خود ماست، پس شایسته است در حفظ آن کوشا باشیم.
حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر رضوی گفت: مطالبه مردم از مسئولان، استفاده از ظرفیت تولید داخلی با هدف برطرف ساختن معضل بیکاری و خرید کالای ایرانی از موارد مهمی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.