به گزارش ایرنا، بهروز نعمتی در مراسم افتتاح ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر حسن روحانی که شامگاه پنجشنبه در محل ستاد مرکزی دکتر روحانی در کرج برگزار شد، با اشاره به تقارن آغاز به کار این ستاد با ولادت منجی عالم بشریت، افزود: در گذشته کشور با برخی بداخلاقی ها، نامیمونی ها و پرده دری های افرادی مدعی بود.
نعمتی با بیان اینکه بی حرمتی و بد اخلاقی از هر کسی ساخته است، گفت: ما باید پیرو اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و با تبعیت از منویات رهبری و راه روحانی در رعایت اخلاق بوده و در فضایی بدور از نفاق و دشمنی به دنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.
وی افزود: در کشور برای اداره بهتر امور در ابعاد مختلف، ظرفیت جذب افراد نخبه و نیروهای باشعور وجود دارد چراکه برای طی مسیر آبادانی به چنین افراد کارآمدی در نظام نیاز است از این رو باید تمامی احزاب در کنار یکدیگر و با خرد جمعی در راه اعتلای و اقتدار نظام گام بردارند.
رییس ستاد اصولگرایان معتدل کشور با اشاره به اینکه حسن روحانی فراجناحی است اضافه کرد: بر این اساس به تبعیت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در بدنه دولت از تمامی نیروهای کارآمد احزاب مختلف بهره برده ولی در این میان به عملکرد برخی از وزرا نقد وجود دارد.
وی گفت: ملت ایران هر کجا که با اتحاد و همدلی وارد شدند موفق و پیروز بودند بنابراین در چنین شرایطی نیاز افرادی که با جدا کردم مردم به 96 و 4 درصد قصد تفرقه افکنی برای رسیدن به اهداف خود دارند پیروز نخواهند بود.
نعمتی افزود: جامعه اسلامی یک ید واحده است که در راس آن مقام معظم رهبری قرار دارد که در این رابطه نفاق و دوستگی که از اهداف اصلی دشمنان داخلی و خارجی می باشد معنا ندارد و ما نباید این اتحاد و همدلی را از بین ببریم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون سرمایه دارانی در کشور فعالیت دارند که سرمایه خود را در راه تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان هزینه کرده اند چطور می توان آنها را از باقی مردم جدا کرد؟ باید از این تفرقه افکنی ها ترسید چراکه انتخابات به پایان می رسد چراکه ما امت واحده واحده هستیم و باید حول محور ولایت حرکت کنیم.
رییس ستاد اصولگرایان معتدل کشور با بیان اینکه راه رای جمع کردن صداقت، درستی و راستی است گفت: در مقطعی نیز برخی که خود را انقلابی تر از باقی می دانستند با تهمت و افترا سعی در تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتند که مردم با آرا خود در دوره خبرگان رهبری تمامی برنامه های آنها را بر هم زدند اکنون نیز چنین شرایطی را برای حسن روحانی درست کرده اند.
وی افزود: برخی کاسبان فتنه بودند که با استفاده از این امر خود را مطرح کردند ولی در نهایت برخلاف دستور رهبری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.
نعمتی ادامه داد: عده ای نیز اکنون کاسبان برجام هستند چراکه در مقطعی برجام را مورد نقد قرار دادند ولی اکنون از آن به خوبی یاد کرده و از این طریق سعی در جذب آرا مردم دارند البته جای خرسندی دارد که آقایان قالیباف و رییسی تصویب برجام را قبول داشتند.
وی گفت: دولت در اقتصاد بسیار موفق عمل کرده چراکه نرخ رشد اقتصادی کشور 13 درصد افزایش یافته و تورم 44 درصدی اکنون به کمتر از 10 درصد رسیده است همچنین 6 قطعنامه سازمان ملل متحد از سر راه مردم برداشته شد.
نعمتی افزود: بسیاری از اقدامات بزرگ دولت هیچگاه رسانه ای نشد چراکه صدا و سیما به میل خود رفتار کرده و در این رابطه کوتاهی کرد در صورتی که دولت قبل کوچکترین اقدامات خود را به بهترین شکل ممکن انتشار می داد.
وی اضافه کرد: برخی به دنبال سرد برگزار شدن انتخابات هستند از این رو ما نباید اجازه تحقق اهداف شوم آنها را بدهیم همچنین مانع خواهیم شد که عده ای با قدرت، ثروت، زور، رسانه و سایر ملزومات بر ما حکومت کنند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.