به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار غلامحسین غیب پرور دوشنبه شب در یادواره 36 شهید مدافع حرم مازندران و نخستین سالگرد 16 شهید مازندرانی خان طومان در محل مصلی ساری افزود : از زمان پیروزی انقلاب تا کنون استقلال ایران با دشمنی های مختلف به ویژه یهودیان و صهیونیست ها مواجه بوده است و به همین دلیل ، روی موشک ها و حتی روی فشنگ های خودمان مرگ بر اسرائیل می نویسیم.
وی ادامه داد : اسرائیل باید از بین برود و امروز با روحیه انقلابی و پایبندی به اصول انقلاب مرگ بر اسرائیل را که یک حق راهبردی است ، در جهان اسلام فریاد می زنیم .
او با طرح این پرسش که آیا شک داریم که فتنه سوریه زیر سر رژیم اسرائیل است و جنگ های لبنان و فلسطین از صهیونیست هاست ، گفت : یهود قتل پیامیر را توطئه کرد و این توطئه گران همچنان هستند و در این دوران نیز آمده اند تا اسلام را از بین ببرند.
غیب پرور با اشاره به اینکه مردم امام را تنها نگذاشتند و گام به گام امام را نصرت دادند و امروز نور اسلام در سراسر عالم درخشیده است ، افزود : ولی باید بدانیم یزدیان و دشمنان همچنان در حال توطئه هستند ، یهود خبیث همانند صدر اسلام مقابل انقلاب اسلامی قد بر افراشته است.
وی با اشاره به اینکه شهدا با جان دل از اسلام دفاع کردند ، ادامه داد : دشمنان با حصر اقتصادی و شیطنت های فرهنگی ، اعتقادات و مقدسات مردم جهان اسلام به ویژه ایران را با میلیارد ها دلار از طریق فضای مجازی نشانه گرفتند.
او افزود : مردم ایستادگی کردند و می کنند ، چراکه می دانیم آنان با نام اسلام به جنگ مسلمین رفتند و با نام قرآن به میدان آمدند.
وی با اشاره به اینکه گروه های تکفیری حرمله های زمان سید الشهدا هستند، گفت: رمز و راز پیروزی بر گروه های تکفیری را در شجاعت رزمندگان فاطمیون خان طومان و غیرت دینی فرزندان حزب الله ببینید .
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه امروز داوطلبان جنگ در سوریه میانسالان در کنار جوانان هستند، ادامه داد: در این شرائط برخی ها از روی جهالت حرف هایی می زنند که دل رهبری را به درد می آورند.
وی گفت : بدانید نسل جوان امروز هم پای انقلاب ایستاده است ، چراکه می دانند که چقدر به شهدا بدهکاریم، شما امشب به پاسداشت شهدای مدافع حرم آمده اید و در مجلس شهدا حضور دارید ، ما اعتقاد داریم که شهدا زنده هستند .
وی افزود : قرار ما با شهدا این است که رهرو خون شهدا باشیم و کلام سید علی خامنه ای مقام معظم رهبری را آویزه گوش کنیم .
غیب پرور گفت : راه شهدا راه ولایت و تبعیت پذیری از رهبری فرزانه انقلاب است و راه تداوم شهدا پاسداری از خون شهدا است.
وی افزود : گوش به فرمان ولایت باشیم ، راه تداوم انقلاب ،انقلابی بودن است اگر می خواهیم انقلاب ادامه بیاید حضور در صحنه ها را فراموش نکنیم ،ما باور کرده ایم ، مقابل آمریکا می ایستیم ، برخی خوش خیالی به آنان دست ندهد، ما پای انقلابمان و رهبری و راه شهدا ایستاده ایم و با احدی تعارف نداریم.
به گزارش ایرنا، حاج صادق آهنگران از مداحان حماسه های دوران هشت سال جنگ تحمیلی در نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم مازندران نوحه و مداحی کرد.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.