حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: قدس از آن مسلمانان هست و خواهد بود و با درایت مقام معظم رهبری و نیز هوشیاری ملت انقلابی ایران و حضور مسلمانان غیور جهان در صحنه، آمریکا و اسرائیل آرزوی خود را به گور خواهند برد.
وی اضافه کرد: در صورتی که آمریکا سفارت خود را به قدس اشغالی انتقال دهد، تمام نقشه هایش ، نقش بر آب خواهد شد.
وی با ابراز امیدواری از نابودی رژیم صهیونیستی و با اشاره به توطئه جدید ترامپ در تحریک حکام ریاض که قدس اشغالی، پایتخت رژیم صهیونیستی باشد، تصریح کرد: ایران اسلامی با اقندار جلو آتش افروزی ها ایستاده است و نه تنها از جنگ استقبال نمی کند بلکه داشتن قدرت به دنبال آرامش و ثبات منطقه ای است زیرا نمی خواهد با نقشه آمریکا همکاری کند.
به گزارش ایرنا، حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع میهمانان اجلاس کنفرانس وحدت اسلامی گفت: بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری پرده از دسیسه های شیطانی آمریکا برداشته است .
خطیب جمعه ابرکوه با بیان اینکه آمریکا می خواهد در منطقه جنگ به راه اندازد تا امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود، اظهارکرد: آمریکا ، پس از شکست داعش هدفش تضعیف جریان مقاومت و تقویت اسرائیل است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه اضافه کرد: ایران مقتدر با جنایت های آمریکا و اسرائیل در عرصه جهانی و منطقه ای مخالف است ، در حالی آنها از حکام ریاض که معضلی برای جهان اسلام هستند، حمایت می کنند.
امام جمعه ابرکوه در ادامه به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: این شورا با هدف زدودن سبک و سیاق فرهنگ غربی از زندگی مردم و ترویج فرهنگ دینی شکل گرفت .
حسینی یادآورشد : این شورا تأثیرگذارترین نهاد در عرصه سیاستگذاری فرهنگی و عملی در کشور است.
خطیب جمعه ابرکوه همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله شهید دستغیب افزود: این شهید بزرگوار محراب، حامی ولایت فقیه بود و به امام عشق می ورزید .
وی افزود: سابقه درخشان این عالم ربانی در مبارزه های سال 42 و 43، دستگیری، تحمل چهار ماه زندان و تبعید در سال 57 بر کسی پوشیده نیست و تحمّل این سختی ها در راه خدا به عشق امام (ره) بود .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
انتشار: 7540 / 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.