حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اردکان افزود: شهادت حججی تلنگری بود برای ما که انقلاب همچنان در میان نسل سوم و جوانان ما زنده است.
وی با بیان اینکه در دیدار خانواده شهید حججی با مقام معظم رهبری، معظم له تاکید کردند که این شهید به عنوان نماینده شهدا و سخنگوی شهداست، اضافه کرد: هنوز فضای کشور معطر به یاد و نام این شهید است، شهادت این جوان دهه 70 ثابت کرد که حمایت از آرمان های انقلاب و اسلام در جوانان ما همچنان زنده است .
شاکر در ادامه گفت : تعدادی از جوانان ما از دین و آرمان های انقلاب فاصله گرفته اند و بعضا دنبال ضد ارزش ها هستند، باید اعتراف کنیم بخشی از این سخن درست است.
وی یادآور شد: متاسفانه با توجه به شبکه های مجازی، تبلیغات دشمن فضاهای جدیدی را به وجود آورده است، تعدادی کمی از جوانان دچار این معضل شده اند.
امام جمعه اردکان همچنین در بخشی از خطبه ها با اشاره به طرح همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: این طرح به منزله ایجاد اسرائیل جدیدی در منطقه خاورمیانه و با هدف تجزیه عراق توسط دشمنان امت اسلامی است.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهوری ترکیه تصریح کردند که قدرت های خارجی و به ویژه اسرائیل می خواهد در خاورمیانه اسرائیل جدیدی به وجود آورند .
وی اضافه کرد: با وجود مخالفت کشورهای منطقه و نهادهای جهانی از طرح همه پرسی یادشده تنها رژیم صهیونیستی از آن حمایت کرد .
به گفته امام جمعه اردکان، قوم کرد عمدتا در ایران، عراق، ترکیه و سوریه زندگی می کنند
و در صورت تحقق این امر منطقه دچار تنش خواهد شد که تنها به نفع دشمنان اسلام است.
وی بیان کرد: با این کار وحدت کشورها به هم خواهدخورد، دعواهای قومی و قبیله ای به راه می افتد دشمنان ما فقط از این قضیه نفع می برند، همه ما باید متوجه باشیم که هر جا و هر کسی دم از اختلاف می زند از شیطان می باشد.
وی عنوان کرد : آمریکا و فرزند نامشروع اش یعنی اسرائیل از شیاطین بزرگ هستند که دم از اختلاف و تفرقه می زنند و باید بیدار و هوشیار باشیم .
امام جمعه اردکان در ادامه به وضعیت مسلمانان در میانمار اشاره کرد و افزود: مسلمانان این منطقه در شرایط سختی به سر می برند و دست مستکبران در جنایت علیه مسلمان این کشور واضح است .
وی اظهار کرد: کسانی که به خاطر کشته شدن جوانی سر و صدا راه می انداختند، می بینند که در میانمار بعضی از مسلمانان را زنده زنده می سوزانند و هشدار هم نمی دهند و جلسه ویژه ای تشکیل نمی دهند.
اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 2047 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.