به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره، با اشاره به سختی های اسیران کربلا و رشادت های حضرت زینب کبری (س)، افزود: اسارت اهل بیت پیامبر نشان از حقارت ابوسفیان و از عقده گشایی آنان بود.
وی اظهار کرد: اگر افشاگری حضرت زینب نبود تاریخ کربلا تحریف می شد و در خطبه خود به یزید گفت، خداوند به ظالمان فرصت می دهد تا به گناهان خود اضافه کنند و به زودی به اجدادت در جهنم ملحق خواهی شد.
امام جمعه خرمدره ابراز کرد: در این بین فرقه ای ایجاد شد که قائل به جبر بودند و در واقعه کربلا یزید را مقصر نمی دانستند و عاشورا را به عنوان عید معرفی کردند و قتل امام حسین (ع) را به مردم بشارت می دادند و در واقع با جنگ نرم و با استفاده از برخی دانشمندان وابسطه به خود تمام اتفاقاتی که در کربلا رخ داده بود را وارونه نمایی کردند.
وی با اشاره به موسم حج، خاطرنشان کرد: حج بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام و خنثی کردن توطئه ها و فعالیت های دشمنان و کافران است.
حجت الاسلام حسینی در زمینه همه پرسی اقلیم کردستان، یادآور شد: این موضوع هم دسیسه و توطئه ای است تا بین ملت های اسلامی اختلاف افکنی کنند.
وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: هنر نیروهای انتظامی اقتدار همراه با نرم خویی است که در کنار جلب اعتماد و ایجاد آرامش برای عموم مردم، موجب رعب و وحشت مجرمان و تبهکاران می شود و در واقع بدون ایجاد فضای امنیتی، محیطی امن فراهم می کنند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.