آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز چهارشنبه در جمع مسئولان اجرایی یزد با گرامی داشت خاطره شهدا و شهید حججی افزود: این شهید والامقام الگوی جوانان و مومنان راه خدااست.
وی ادامه داد: این شهید بزگوار با خون خود به همه انسان ها درس ایستادگی ، جانفشانی و ایثار در راه دین و تحقق اهداف نظام در برابر دشمنان را نشان داد.
امام جمعه یزد گفت: جایگاه تمام شهدای انقلاب اسلامی والاست ، ولی قطعا شهید حجیی در بهترین جایگاه قرار دارد و نمونه بارز اخلاص و تقواست .
ناصری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شهید حججی را حجت خداوند خطاب کردند، تصریح کرد: احترام ویژه به والدین ، ایمان ، اخلاص و فداکاری در راه دین موجب رفعت جایگاه وی شد.
امام جمعه یزد اظهار کرد: تحقق اهداف و آرمان های مقدس شهیدان و شهید حججی باید همواره الگوی مردم و جوانان ایران اسلامی باشد.
ناصری افزود: تداوم راه نورانی شهیدان راه حق و حقیقت ، ضامن عزت و عظمت کشور در عرصه های داخلی و خارجی است و باید همچنان تداوم یابد.
شهید محسن حججی، مردادماه سال جاری در عملیاتی در منطقه مرزی بین سوریه و عراق، توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از 2 روز به ‌دست داعش به‌ شهادت رسید.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.