به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان تبلیغات اسلامی ابرکوه اظهار کرد: روزجهانی قدس، روز مبارزه جهان اسلام علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است و مسلمانان در راهپیمایی این روز انزجار خود را از اسرائیل غاصب و مستکبران به نمایش می گذارند .
وی ادامه داد: ادبیات ضد استکباری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانسته است جهان شمولی خود را در حرکت های اسلام خواهی مسلمانان جهان به نمایش بگذارد.
حسینی تاکید کرد: با بیداری جهان اسلام منطقه برای رژیم جعلی صهیونیستی ناامن شده و این به برکت خون پاک شهدای فلسطین و صدور انقلاب اسلامی ایران است.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین در خصوص اهمیت فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بسترسازی برای رشد فرهنگی و توسعه دین مهمترین رسالت تبلیغات اسلامی است.
رییس تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز دراین نشست باارائه گزارشی از فعالیت ها این اداره گفت: هم اکنون در 80مسجد شهرستان ابرکوه نماز جماعت برپا می شود.
حجت الاسلام کاظم دشت آبادی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس یادآور شد: این همایش عظیم ملی که یادگار امام راحل (ره) است هر سال باشکوهی خاص باحضور روزه داران برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.