به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید زارع روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس در یزد افزود: مردم دارالعباده یزد همراه با امت اسلام و مردم قهرمان ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمای روز جهانی قدس شرکت می کنند.
وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بخاطر تحولات منطقه در جهان اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید با حضور گسترده آحاد مردم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
این مسئول اظهار داشت: این مراسم در مرکز استان از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تیرماه (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) از میدان شهید بهشتی (ره) بطرف خیابان امام خمینی (ره)، خیابان قیام و سپس مسجد ملااسماعیل برگزار می شود.
زارع گفت: راهپپمایی در اکثر شهرستان های استان یزد بطرف مصلاهای اقامه نمازجمعه و در برخی مناطق بطرف گلزارهای شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، پایگاه های هنری و سلامت و نشست‌های تبیینی با موضوع قدس و فلسطین در قالب حلقه های صالحین را از برنامه های جنبی روزجهانی قدس عنوان کرد.
به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل غاصب نامگذاری شده که در سراسر عالم اسلام راهپپمایی برگزار می شود.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.