به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اسدآباد حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) را محکوم کرد و گفت: این رفتار ناجوانمردانه در ماه مبارک رمضان را کسانی انجام دادند که دم از مسلمانی زده و ریاکارانه پرچم پیامبر اعظم (ص) را حمل می کنند اما از همه کافران و مغرضان به دین و جنایتکاران جانی تر هستند.
وی با تسلیت به ملت ایران و خانواده های داغدار بویژه خانواده شهید جانباز علی جواد زارع افزود: وجود 17 هزار شهید ترور نشان از آن دارد که ملت ایران با پدیده شوم تروربیگانه نیست و هزاران جوان و فرزند ارزشمند خود را برای پایداری وطن فدا کرده است.
حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به پیام تسلیت رهبر فرزانه انقلاب به حادثه دیدگان ترور، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام شاهکار نکرده اند و با این اقدامات کور نمی توانند دل مردم را خالی کنند.
وی با قدردانی از نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه در حادثه ترور اخیر گفت: راه نفوذ به مجلس شورای اسلامی نباید سست باشد تا عده ای بی سر و پا از آن سوی مرزها با تجهیزات کامل بتوانند وارد یک مرکز حساس کشور شوند.
امام جمعه اسدآباد خواستار رسیدگی و بررسی این موضوع شد و افزود: با وجود اینکه کشور عزادار است، اما باید نحوه ورود عناصر اخلالگر به مجلس شناسایی شود ، مبادا اینکار با همکاری همدستانی فریب خورده در داخل کشور انجام شده باشد.
حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه با گلایه از روزنامه ها و خبرگزاری های کشور گفت: با وجود گذشت سه روز از حادثه ترور هیچ کدام از رسانه ها به این موضوع مهم نپرداخته و آنرا از مسوولان مطالبه نکرده اند.
وی نفوذ به مجلس شورای اسلامی را آسیب و لطمه بزرگی به آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی دانست.
خطیب نمازجمعه اسدآباد حادثه ترور را تلنگری برای مسوولان نظام دانست و گفت: دشمنان به رئیس جمهوری، وزرا و مجلسی ها رحم نمی کنند، پس چشمانتان را از چراغ سبز دشمنان مراقبت کنید و تنها تابع فرامین و دستورات مقام معظم رهبری باشید.
حجت الاسلام حسینی مجد با تاکید بر حفظ وحدت، بیان کرد: مسوولان نظام، کاربه دستان و روسا از اختلاف پرهیزکنند، زیرا دشمنان از کوچکترین اختلاف و تفرقه سواستفاده های بزرگی می کنند.
نمازگزاران پس از ادای فریضه نمازعبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ برآل سعود و مرگ بر تروریست حادثه ترور مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل را محکوم کردند و یاد شهدای این حادثه را گرامی داشتند.
در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل 17 تن شهید و 42 تن مصدوم شدند.
شهید علی جواد زارع سال 1342 در روستای دهگلان از توابع اسدآباد دیده به جهان گشود و در جنگ تحمیلی در سال های 63 و 64 در چندعملیات حضور داشت و از چندین ناحیه مجروح شد.
وی از کارکنان مجلس شورای اسلامی و مسوول دفتر نماینده شاهین شهر اصفهان بود که 17 خرداد 96 در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مورد حمله کوردلان تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.