به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی کواکبیان عصر یکشنبه در مسجد الغدیر کرمانشاه با بیان اینکه از روحانی حمایت می کنیم ، گفت: در مجموع عملکرد دولت تدبیر و امید مثبت بوده و دولت در مسیر سعادت و پیشرفت ملت ایران گام برداشته است.
این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: انتقاداتی هم به دولت آقای روحانی داریم، به عنوان مثال معتقدیم برخی از وزیران باید تغییر کنند و حداقل سه نفر از وزرای کابینه از خانم ها انتخاب شوند و در ترکیب وزرا باید از اهل سنت نیز حضور داشته باشند.
دبیرکل حزب مردم سالاری تاکید کرد: با وجود اینکه صدا و سیما در اختیار ما نیست اما فضای مجازی در اختیار ماست و برای پیروزی در انتخابات هر خانه و موبایلی باید یک ستاد باشد.
او با اشاره به تلاش عده ای برای هشت ساله نشدن دولت آقای روحانی تاکید کرد: ما نخواهیم گذاشت که این دولت چهار ساله باقی بماند همانگونه در گذشته آنها نگذاشتند دولت نهم چهار ساله باقی بماند.
وی بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همانگونه که بارها مقام معظم رهبری در سخنرانی هایشان ضرورت شرکت مردم در انتخابات را تبیین کرده اند، حزب مردم سالاری نیز همواره طرفدار شرکت مردم در انتخابات بوده و هیچگاه با انتخابات قهر نبوده ایم و آن را تحریم نکرده ایم.
کواکبیان حزب مردم سالاری را طرفدار اتحاد اصلاح طلبان بیان کرد و افزود: اگر در گذشته اصلاح طلبان اتحاد می داشتند، دولت های نهم و دهم به آن شکل بر سر کار نمی آمد و شاهد فلاکت هشت ساله مملکت نبودیم.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: تاریخ ثابت خواهد کرد که برجام چه بود، جنگ را شروع کردن که هنر نمی خواهد هنر این است که نگذاریم جنگ بشود.
دبیرکل حزب مردم سالاری در ادامه به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: همانگونه که در تعریف رجل سیاسی و دیگر شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری مشکل داریم در انتخابات شوراها نیز شاهد وجود اشکالاتی هستیم.
کواکبیان بر اصلاح قانون انتخابات تاکید کرد و افزود: قانون باید به گونه ای اصلاح بشود که هر کسی به خودش اجازه آمدن ندهد و اگر هم ثبت نام کرد به راحتی رد صلاحیت نشود.
در این مراسم لیست انتخاباتی حزب مردم سالاری برای شورای شهر کرمانشاه رونمایی و قرائت شد.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.