به گزارش ایرنا، محسن علیجانی زمانی عصر سه شنبه در مراسم آغاز به کار رسمی ستاد روحانی در شهرستان ری گفت: کسانی که خود در دوره گذشته انتخابات 6 میلیون رای داشتند خود را 94 درصد مردم می دانند اما روحانی را که 18 میلیون رای داشته است را 4 درصدی ذکر می کنند.
وی ادامه داد: دو قطبی کردن انتخابات شیرینی انتخابات را از ملت ایران گرفته و کام دشمنان را شیرین می کند.
علیجانی زمانی با بیان اینکه برخی به هر قیمتی می خواهند دولت روحانی را یک دوره ای کنند افزود: آنان از اتهامات بی اساس،، تخریب و ادعاهای گزاف خودداری نکرده و به هر صورت میخواهند که دولت روحانی تداوم نداشته باشد.
وی خواستار حضور میدانی و ستادی همه طرفداران روحانی برای حمایت از وی شد و افزود: افرادی که به دنبال یک دوره ای کردن روحانی هستند حتی حاضر نیستند مسئولیت اقدامات دولت های دولت نهم و دهم را بپذیرند و حتی نام جریان خود را عوض می کنند در حالیکه اصلاح طلبان همه مسئولیت دولت های هفتم و هشتم و دولت روحانی را می پذیرد.
علیجانی زمانی خواستار تبین نگرش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کاندیداها شد و گفت: برخی کاندیداها فقط به طرح مباحث اقتصادی می پردازند در حالیکه افکار و ایده های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آنان برای مردم ناشناخته مانده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم گفت: دولت روحانی تورم را به نفع ملت ایران کنترل کرد و رکودی که حاکم شده است نه همه ملت ایران بلکه بخشی از تولید کنندگان را درگیر خود کرده است که در دولت دوازدهم رفع شده و شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.
علیجانی زمانی گفت: در دولت روحانی 11 میلیون نفر بیمه سلامت شده و طرح تحول سلامت اجرا شد به گونه ای که دولت 90درصد هزینه های بستری و 70 درصد هزینه های مداوای سرپایی از سوی دولت پرداخت می شود.
وی گفت: دولت یازدهم، 3 هزار شرکت دانش بنیان ایجاد کرد و از آنان حمایت می کند که در آینده شاهد ثمرات آن برای کشور خواهیم بود.
علیجانی زمانی ادامه داد: همچنین دولت یازدهم در سال آخر فعالیت خود 700 هزار شغل ایجاد کرد که در صورت تداوم فعالیت آن قادر خواهد بود سالانه یک میلیون شغل ایجاد کند.
وی گفت: دولت یازدهم با توجه به اینکه بیشتر زمان خود را بر رفع تحریم ها و شکل دهی برجام صرف کرده اساسا فقط یکسال و نیم فرصت برای ایجاد تحول اقتصادی داشت که فرصت کمی بود و تداوم آن در قالب دولت دوازدهم فرصت بهسازی اوضاع اقتصادی را به روحانی و دولت وی خواهد داد.
مراسم آغاز به کار رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با حضور حیدری و علیجانی زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، ولی الله شجاع پوریان، اسماعیل دوستی و غلامرضا انصاری اعضای شورای شهر تهران، جمعی از فعالان سیاسی شهرستان ری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
6139
خبرنگار: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.