به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای دستجرده شهرستان طارم که با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، فرماندار طارم و جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد، وجود رقابت در برگزاری انتخابات را امری طبیعی و مطلوب دانست و یادآور شد: نباید رقابت های انتخاباتی با بداخلاقی، دروغگویی، تهمت و افترا آلوده شود.
وی با اشاره به اینکه رئیس دولت دوازدهم موظف است بر اساس برنامه ششم توسعه، کشور را مدیریت نماید، خاطر نشان کرد: اتخاذ تصمیمات و اقدام بر اساس برنامه ریزی در کشور، نتایجی همچون عزت، اقتدار و توسعه نظام و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را در پی خواهد داشت.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد مرکز و پایگاه شبانه روزی سلامت در روستاها را به منزله رساندن نعمت سلامتی بر سر سفره روستائیان دانست و اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده، 226 پایگاه سلامت در نقاط مختلف استان در دست احداث است که تعدادی از این مراکز به بهره برداری رسیده و باقی مراکز نیز تا پایان سالجاری تکمیل و راه اندازی خواهد شد.
مقام عالی اجرایی استان خاطر نشان کرد: روستائیان نیروهای مولد کشور محسوب می شوند و ایجاد مراکز درمانی و رفاهی برای روستائیان، کمترین اقدامی است که می توان به این مناطق و مردم ارائه نمود؛ لذا هیچ منتی بر روستائیان جهت ارائه این خدمات وجود ندارد.
درویش امیری سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ الهی عنوان کرد و گفت: بر اساس روایات معصومین، اغلب مردم زمانی قدر این دو نعمت را می دانند که آنها را از دست داده باشند.
وی همچنین ضمن تبریک روز جوان، بر ضرورت ایجاد امید و نشاط اجتماعی در میان جوانان تاکید کرد و افزود: آینده ای سرشار از امید و موفقیت در پیش است و هیچ‌کس حق ندارد با نادیده گرفتن نیروی فعال جوان در جامعه، این قشر را دلسرد و مأیوس کند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 642231
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.