به گزارش ایرنا، مهدی کیانی سه شنبه شب در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) در دفتر ایثارگران ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم با بیان این که بسیاری از چالش ها و معضلات اقتصادی امروز کشورمان، نتیجه ویرانی بوجود آمده در دولت های نهم و دهم است، اظهار داشت: میزان خسارت در جامعه به گونه ای است که باید سال های متمادی تلاش کنیم تا از آنها عبور کنیم.
وی با بیان این که رئیس جمهوری باید مجری قانون و قانون مدار باشد، نه قانون شکن خاطرنشان کرد: افرادی با فریب کاری وعده های دروغین به مردم می دهند و کرامت و شخصیت مردم را زیر سوال می برند.
این فرمانده ارشد دفاع مقدس با اشاره به این که برای توسعه و پیشرفت کشور باید مردم را در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: مردم کشورمان هرگاه نیاز به حضورشان بوده، با همه وجود در راستای عزت و اعتلای ایران از جان و دل مایه گذاشته اند، اما متاسفانه برخی تصور می کنند که باید همه مقدرات کشور را خودشان به دست بگیرند.
وی رفتارهای برخی نامزدها را که دائم از خودشان می گویند و همه چیز را برای خود می خواهند با روح ایثارگری شهیدان و رزمندگان در تضاد دانست و گفت: آقای روحانی در دولت یازدهم همچون سال های دفاع مقدس برای خدمتگزاری به مردم و جامعه از خودگذشتگی کرد، اما او را تحت شدیدترین هجمه ها و تهمت ها قرار دادند.
کیانی با بیان این که نباید کشور را دست افراد فریبکار و نابلد بدهیم، خاطرنشان کرد: برخی می خواهند رئیس جمهوری را با رانت بر سر کار بیاورند، اما ملت ایران این اجازه را به آنها نخواهند داد و مسیری را که چهار سال گذشته در پیش گرفته اند، با عزت و سربلندی ادامه می دهند.
وی با بیان این که ملت ایران مجاهد و ایثارگر است اما بر اساس آموزه های دینی هرگز به دنبال جنگ و خصومت با دیگر کشورها نخواهد بود، اظهار داشت: ملت ایران به نامزدی که سابقه جبهه و جنگ ندارد و به دنبال ایجاد جنگ با دیگر کشورهاست تا این نقیصه را در سابقه اش برطرف کند، رای نخواهند داد.
عضو مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی بر ضرورت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: باید با رای خود امید و اعتدال را همچون چهار سال گذشته در کشور حکمفرما کرد و اجازه ندهیم کسانی که در طول فعالیت خود همه مراجعان را به چشم متهم دیده و به لحاظ اجرایی بسیار ضعیف هستند بر سر کار آمده و دچار پس رفت شویم و عزت و آزادی خود را از دست بدهیم.
وی در پایان با بیان این که جریان های حامی دولت نهم و دهم امروز از رئیس جمهوری سابق برائت می جویند تصریح کرد: کسانی که در گذشته با سوءمدیریت زمینه تاراج اموال کشور را فراهم کردند و متاسفانه در آن زمان کسی به سخنان دلسوزان گوش نداد، باید به تخلفات آنها رسیدگی شود و جریان های حامی آنها نیز باید مسئولیت اشتباه خود را بپذیرند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.