به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود: نمایندگان مردم در مجلس قوانین دست و پا گیر را کنار بزنند و برحسب نیاز محرومان و رفع گرفتاری و مشکلات آنان عمل کنند.
وی اظهار کرد: نمایندگان با یک وعده سیاسی و تشر تطمیع نشوند و جایگاه و شان ملت ایران را حفظ کنند تا بتوانند از این جایگاه دفاع کنند.
امام جمعه پلدختر افزود: نمایندگان مجلس باید در موضع گیری ها و تصویب قوانین آیت الله مدرس را الگو قرار دهند و حریت و آزادگی خود را حفظ کنند و در مقابل استکبار جهانی با قدرت تمام بایستند.
وی در خصوص بیماری های واگیردار گفت: پیشگیری مهم ترین مسئله برای مبارزه با بیماری های واگیر مانند ایدز است که لازم است در این زمینه در سراسر کشور فرهنگ سازی شود.
حجت الاسلام سوری افزود با بیماران طوری برخورد شود که مطرود جامعه نشوند تا از یک سو این افراد بتوانند خود را مداوا کنند و از سوی دیگر بتوان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.
وی به هفته وحدت و دیدار محبان اهل بیت (ع) با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: این اجلاس به مناسبت نزدیک شدن هفته وحدت و اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در برابر تکفیری ها و کسانی که به مذهب شیعه اعتقاد ندارند، برگزار شد.
امام جمعه پلدختر داعش را مجری تفکر آمریکا و صهیونیسم دانست و گفت: داعش تکفیری مشکل امروز اسلام بود که بسیاری از جوانان در راه مبارزه با آن به شهادت رسیدند.
وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در این احلاس اشاره کرد و افزود: باید تفکر اسلامی و وحدت بین مسلمانان تقویت شود و هر چیزی که با ایجاد وحدت در تعارض باشد کنار گذاشته شود.
حجت الاسلام سوری با بیان اینکه مسلمانان وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: آنچه موجب می شود مسلمانان در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند، وحدت است و دشمن برای رسیدن به منافع خود دنبال ایجاد تفرقه بین آنان است.
وی افزود: جبهه استکبار می خواهد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان موجب کاهش بیداری اسلامی شود تا بازار سلاح برای تولید کنندگان گرم شود بنابراین باید وحدت اسلامی در اولویت نخست سبد زندگی و حیات اجتماعی مسلمانان باشد.
امام جمعه پلدختر گفت: هر مسلمانی در هر نقطه ای از جهان به تاسی از امام زمان (عج) و خلف صالح وی مقام معظم رهبری با تفرقه افکنان به شدت برخورد و حرکات آنان را محکوم می کند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.