به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه یزد به دیدار جمعی از نخبگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له بارها مردم و مدیران را به درایت و هوشیاری در مقابل دسیسه های کفر جهانی دعوت کرده اند.
وی ادامه داد: بنا بر توصیه های مقام معظم رهبری قطعا توطئه‌های استکبار جهانی تمام شدنی نیست و بر مردم و تمام مسئولان اجرایی در رده های مختلف نظام است که دشمن و حیله های او را فراموش نکنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: ملت ایران و مدیران با وحدت و ولایتمداری در 38 سال گذشته توطئه های استکبار جهانی در ابعاد مختلف را خنثی کرده اند و باید همچنان مقاوم و در میدان های مبارزه حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آموزه های دینی ما همواره امت اسلام و تمام آزادیخواهان جهان را به مقاومت در برابر ظالمان سفارش می کند چون عزت در گرو دشمن شناسی و کفر ستیزی است.
ناصری به سخنان سخیف ترامپ علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و کشور مقتدر ایران بار دیگر ماهیت این دولت و مواضع خصمانه آنها را در برابر دیدگان عالمیان قرار داد.
وی به موضوع تهدید نرم علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان و بخصوص خانواده مواظب نوطئه های فرهنگی دشمنان علیه اعتقادت و مسائل فرهنگی و معنوی جوانان باشد.
امام جمعه یزد گفت: هدف دشمنان از فضای مجازی برای فتنه‌انگیزی ، ایجاد شبهات ، اجرای نقشه‌های مختلف و بخصوص به انحراف کشاندن نسل جوان است که باید همه مواظب باشیم.
ناصری از فرهنگیان و نهادهای فرهنگی و تبلیغی خواست تا با برنامه ریزی درست و به موقع برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان به فکر اقدام عاجل باشند.
وی به اهمیت اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به دشمنان به عنوان یک وظیفه مهم اشاره کرد و تصریح نمود: مردم و مسئولان باید با کار و تلاش مضاعف برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال و تولید فعالیت کنند.
امام جمعه به سالروز شهادت سید مصطفی خمینی (ره) و شخصیت و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر پاسداشت ارزش های انقلاب و تجلیل از خادمان نظام تاکید نمود.
ناصری به توطئه های دشمنان در ملل اسلامی و بخصوص علیه مردم مظلوم یمن و میانمار اشاره و بر حمایت از آنها توسط آحاد مردم و مسلمانان عالم تاکید نمود.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.