حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود:
امشب ترامپ مشخّص می کند در برجام می ماند یا خارج می شود ، هدفش این است به نوعی در این راهبرد خود با تروریسم خواندن سپاه، اتحادیه اروپا را با خود در تحریم سپاه همراه کند .
وی اضافه کرد: ترامپ وقیحانه گفته است، همه این وضعیّتها و شرایط فعلی،آرامش قبل از توفان است !، البته برای ما رجز خوانی های این کودک قد کشیده ادامه زوزه های مقامات ناموفق در دولت های گذشته آمریکاست که هیچگونه سرانجامی نداشته و ندارد
وی بیان کرد: دولت اوباما با مشت آهنین که روی آن دستکش مخملین بود به میدان آمد، سرانجام خدای متعال آنها را ناکام و منزوی کرد .
خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: در بحث خروج از برجام اروپایی ها می دانند، خروجشان رسوایی جهانی و مایه شرمساری است ،تاکنون آمریکا را تنها گذاشته اند و با خروج آنان ایران قدرتمند تر و فعال تر از گذشته فعالیت غنی سازی انرژی هسته ای را ادامه خواهد داد.
حسینی افزود: معنی این است،آنها همه بافته های خود را تافته خواهند کرد ، از این رو آنها و گروه 1+5 تاکنون اصرار دارند که ماندگاری در برجام تنها راه موّفق است که در پیش گرفته شد .
وی ادامه داد: لذا اجماع جهانی در حمایت از برجام است و آمریکا جز اسرائیل همسنگر دیگری ندارد حتی فرانسه هم که تصمیم داشت در این بازی نقش پلیس خوب را برای آمریکا اجرا کند تاکنون همچون آلمان و انگلیس با ترامپ مخالفت کرد .
وی بیان کرد: ما در این خصوص از یک صدایی مسئولین و دولتمردان خصوصا پاسخ معقول وزیر امور خارجه به همتای آمریکایی او تشکر می کنم که گفت، تیلرسون توجیه نیست و باید بداند که برجام یک قرارداد بین المللی است نه فیمابین ایران و آمریکا.
وی گفت: به هر حال دنیا امروز به مواضع ابلهانه و عصبانی مقامات آمریکا را به دور از هوش و ذکاوت دیپلماسی می داند و دولت هم هوشمندانه برای تمام حیله های مکارانه شیطان بزرگ تدبیر دفاعی دارد و ملت ایران هم با صراحت اعلام می کند در برابر اقدامات ظالمانه و بی شرمانه آمریکا سکوت نخواهند و به وعده الهی عقیده داریم.
حسینی اظهار کرد: تاکنون ملت ایران بود با هدایتهای هوشمندانه و امام گونه مقام معظم رهبری دشمنان و اردوگاه کفر و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای زورگو و زیاده خواه را ناکام و منزوی کرد.
وی یادآور شد: ملت ایران همچنان قدرتمندانه پاسخ شما را خواهند داد و اگر خواسته باشید علیه سپاه نقشه بکشید، گور خودتان را کنده اید و این سپاه و ملت با روحیه عاشورایی و انقلابی روزگارتان را در جهان تیره و تار خواهند کرد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه عنوان کرد: همه دعواها برسرلحاف ملا است، همه زوزه های آمریکا به خاطر محدود کردن توان دفاعی ایران است، آمریکا مادر و حامی اصلی دولت تروریستی اسرائیل است و اگر بخواهد سپاه را تروریست بخواند باید پایگاههای خود را از تیررس موشک های کوبنده و سهمگین سپاه دور کند.
وی بیان کرد: موضع تحسین برانگیز وزیر خارجه هم که از پاسخ تند ایران در برابر اقدامات ماجراجویانه آمریکا خبر داده است قطعا دشمن را منفعل خواهد کرد .
وی ادامه داد: نوکران کور و کر آمریکا در منطقه هم در یوزگی افتاده اند و به روسیه و جاهای دیگر سفر می کنند شاید بتوانند نظرشان را علیه ملت ایران جلب کنند و نگذارند ایران قدرت برتر منطقه باشد اما ناکام و ناموفق و سرافکنده بر می گردند .
وی اظهار کرد: برخی رژیم های منطقه هم پیمان اسرائیل نگران رُشد و توسعه و اقتدار ایران اسلامی و اقتدار معنوی کشورمان در منطقه و جهان است .
وی گفت: سفرهای متعدد نتانیاهو،شاه عربستان و ولیعهد سعودی، برای این است که شاید بتوانند نظر روسیه را از ایران برگردانند و ائتلاف منطقه ای علیه ایران برای خود در جهت همسویی با آمریکا ایجاد کنند، امّا هیهات .
حسینی ادامه داد: شما در طرح تجزیه عراق و جداکردن اقلیم کردستان شکست خوردید که مگس وار می خواهید به جولانگاه سیمرغ دست یابید ؟!
وی در ادامه به مناسبت های هفته پیش رو از جمله سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی 23 مهر، 24 سالروز شهادت امام سجاد (ع) ، روز پیوند اولیاء و مربّیان ، سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان در سال 57 ، روز جهانی غذا و آغاز هفته بهداشت روانی و روز ملّی پاراالمپیک اشاره کرد.
وی اظهار کرد: در خصوص اهمیت پیوند اولیا و مربیان برای کسی جای تردید و ابهام نیست که این پیوند چنانچه عملی باشد نتیجه اش موفقیّت های همه جانبه تحصیلی و آموزشی و پرورشی دانش آموزان است .
حسینی تاکید کرد: مربیان در مدارس تلاش خود را دارند اما بدون حمایت اولیاء کار پرورش و آموزش ناقص می ماند، باید اولیاء نشان دهند که دلسوزانه حامی فرزندان خود در خانه و مدرسه هستند .
7540* 2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.