به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مردم، نخبگان و سیاستمداران آمریکا نیز این سخنان ناپسند و نابخردانه ترامپ را تأیید نکردند.
وی افزود: دلیل بیان این سخنان توسط ترامپ شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه خاورمیانه از جمله در کشورهای اسلامی عراق و سوریه بوده است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت همیشه در صحنه، ولایتمدار و شجاع ایران اسلامی هرگز در برابر آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان تسلیم نمی‌شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت ماه محرم، بیان کرد: اول تا هفتم این ماه به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
وی ابراز داشت: مأموریت اصلی تمامی پیامبران الهی عمل به فرایض مهم امر به معروف و نهی از منکر برای گسترش نیکی‌ها و مقابله با فسادها بوده است.
امام جمعه یاسوج گفت: ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی بوده و مختص افراد، گروه‌ها و یا عده خاصی نیست.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی آغاز هفته دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار داشت: آمریکا در اوایل پیروزی انقلاب به منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به تحریک و حمایت همه جانبه از صدام حسین برای حمله نظامی به ایران کرد.
وی افزود: ملت ایران با ایستادگی، رشادت‌های مثال زدنی و نثار خون‌های پاک در دوران هشت سال دفاع مقدس مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا زدند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به هفته بانکداری اسلامی، بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد با مطالعه بیشتر میزان آگاهی خود را نسبت به این نوع بانکداری افزایش دهند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.