به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی شامگاه سه شنبه در همایش فصلی ویژه امامان جماعات، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، اعضای هیات امنا و خادمان مساجد مشهد افزود: برخی جریانات می خواهند رهبری را به عرصه رقابت های سیاسی بکشانند.
وی گفت: آنها می کوشند در اجرای دستور رهبری 'اما' بگذارند و یا از دستگاه های اجرایی می خواهند که اوامر رهبری را اجرا نکنند.
او بی توجهی به استقلال کشور را از تهدیدهای دیگر انقلاب و نظام اسلامی خواند و افزود: مشاور یکی از مسئولان عالی کشور به صراحت می گوید که استقلال مربوط به زمان آپارتاید و شعار دوران تبعیض نژادی است.
وی گفت: معنای این حرف آن است که امام خمینی (ره) هم که شعار استقلال دادند اندیشه اش متعلق به دوران آپارتاید و تبعیض نژادی بود.
امام جمعه مشهد، تغییر در بینش و نگرش برخی از مسئولان، سیاستگذاران و جریانات سیاسی کشور را دیگر تهدید مهم انقلاب و نظام دانست و افزود: این دسته از مسئولان، دیگر دغدغه انقلابی بودن مردم را ندارند و هدفشان تنها تامین اقتصاد و معیشت مردم است.
علم الهدی، نبود شجاعت و صراحت در عرصه ارائه دین اسلام و بیان گفتمان انقلابی و دینی را تهدید دیگر انقلاب و نظام خواند و گفت: امروز امر به معروف و نهی از منکر در حد صفر نیست بلکه در حد زیر صفر است و متاسفانه افراد ملاحظه موقعیت اجتماعی و سیاسی خود را کرده و کاری به خدا و امام زمان ندارند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به موفقیتهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گفت: امروز نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه، به حدی است که آمریکا جز با موافقت ایران نمی تواند تصمیمی را اجرایی کند.
علم الهدی افزود: آمریکا در حذف حزب الله لبنان و گروههای جهادی فلسطین هم ناکام ماند و نتوانست آرمان قدس را از اذهان مردم منطقه زدوده و سوریه را از حلقه مقاومت جدا کند و حتی در عراق هم ناکام ماند و این همه از جمله موفقیتهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
1922/5132
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور** انتشار دهنده: عیل اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.