حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز جمعه در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: فعالیت های انجام شده در ساخت دانشگاه و هزینه ها همگی قانونی است.
وی ادامه داد: برخی خبرنگاران و مردم بعد از گفت و گوی من با رسانه های گروهی برداشت هایی داشته اند که خلاف واقع بود ، هرچند باید همواره عقل و حقیقت را در مسائل ملاک عمل قرار داد.
امام جمعه مهریز به نقش خبرنگاران در انعکاس دقیق و شفاف اخبار و گزارش ها به عنوان یک وظیفه مهم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران به گونه ای بنویسند که از سوء استفاده مطالب جلوگیری شود.
محی الدینی تصریح کرد: نمایندگان وسایل ارتباط جمعی باید همواره به دنبال طرح انتقادهای سازنده باشند و از انتقام گیری پرهیز کنند که رسالتی مهم ، انسانی ، اخلاقی است که باید مدنظر همگان در انعکاس اخبار قرار گیرد.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: رسانه های گروهی نقش مهمی در تهیه و انتشار اخبار دارند و می توانند در کنار سایر مردم و مسوولان برای توسعه همه جانبه شهرستان فعالیت کنند.
امام جمعه مهریز روز 16 آبان ماه گذشته در گفت و گو با خبرنگاران گفته بود: ساخت دانشگاه امام صادق (ع) در زمینی به مساحت 200 هکتار در سال 1372 آغاز شده است که ساختمان آن همچنان نیمه تمام است.
میزان پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 30درصد و اعتبار هزینه شده 10میلیارد ریال اعلام شد.
مهریز دارای سه مرکز آموزش عالی شامل پردیس دانشگاه یزد ، پیام نور و آزاد اسلامی با سه هزار دانشجو است که در 100 رشته تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 / خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.