نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی از همراهی و نوعدوستی مردم استان یزد در کمک رسانی به زلزله زده غرب کشور تشکر کرد.
محمدرضا تابش با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان از روند جمع آوری و انتقال کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور بازدید کرد.
وی با قدردانی از نقش آفرینی و تلاش این جمعیت در پوشش امدادی و پشتیبانی حوادث، از همت و حمیت گسترده مردم اردکان و استان یزد در ارائه کمکهای نقدی و غیرنقدی به آسیب دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه به نیکی یاد کرد.
تابش با اشاره به وضعیت بحران رخ داده در غرب کشور و تاکید بر بهبود هرچه بهتر مدیریت ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی جمعیت هلال احمر و مساعدت صنایع مستقر در استان، تامین اقلام دیگر مورد نیاز حادثه دیدگان از جمله مصالح ساختمانی (کاشی) به صورت انبوه در دستور کار متولیان امر و مردم نیکوکار قرار گیرد.
تابش همچنین از تلاش کارکنان، داوطلبان و نجاتگران هلال احمر اردکان تشکر کرد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.

**
شب شعر عاشورایی با عنوان « خون خورشید هفت» در کانون امام خمینی(ع) ،به مناسبت هفتمین سال برگزاری شب شعر عاشورایی در آستانه رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاد مرحوم بهجتی(شفق) امام جمعه فقید اردکان با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان های مختلف در اردکان برگزار شد .
نماینده اردکان در این مراسم با اشاره به زبان گویای شعر در تبیین روشنگری رخدادهای مذهبی و اجتماعی گفت: شاعران متعهد کشورمان می توانند با سرودن اشعار فاخر و پرمفهوم، در آگاهی بخشی به جامعه تاثیرگذار باشند.
محمدرضا تابش حوادث مختلف دینی و مذهبی از صدر اسلام تاکنون را مملو از نکات درس آموز و آگاهی بخش دانست که می تواند در متون ادیبات و شعر شاعران بازخورد یابد.
وی همچنین در ادامه نکاتی را برای هرچه پربارتر شدن این همایش ها بیان داشت.
محمد اشرفیان، رئیس آموزش و پرورش اردکان با با گرامیداشت یاد مرحوم بهجتی پایه گذار شعر آیینی انقلاب اسلامی ، گزارش مختصری از تاریخچه برگزاری این شب شعر را در هفت سال گذشته ارائه کرد .
در این محفل معنوی 23اثر از 110 اثر دانش آموزان شاعر برگزیده، قرائت شد.
7544*2047* خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.