حسین الماسی مفیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:مردم می توانند این اقلام را تهیه و به ستادهای مستقر در فرمانداری های تابعه استان تهران و یا شعبات جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
وی درخصوص کمک های ارسالی استانداری تهران برای زلزله زدگان غرب کشور افزود: اقلام مختلفی از جمله آب معدنی، چادر، پتو، موکت و پلاستیک و ظروف یکبار مصرف توسط مدیریت بحران استانداری تهران به دفعات برای زلزله زدگان ارسال شده است.
مدیر کل بحران استانداری تهران با بیان اینکه فرمانداری ها و بخشداری های شهرستان ها و بخش های استان تهران نیز برای دریافت و ساماندهی کمک های مردمی از ساعات اولیه حادثه زلزله فعال شدند، اظهارداشت : مردم نوع دوست می توانند اقلام اهدایی خود را از طریق ستادهای مستقر در این فرمانداری ها و بخشداری ها برای زلزله زدگان ارسال کنند.
وی تصریح کرد: استانداری تهران با تشکیل ستاد بحران کار کمک، تامین و ارسال اقلام ضروری و نیازهای اولیه زلزله زدگان را از ساعات اولیه وقوع زلزله در کرمانشاه آغاز کرد.
وی گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند وجوه اهدایی خود را به شماره حساب 99999 سازمان هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز کنند تا اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده تهیه و ارسال شود.
الماسی مفیدی با بیان اینکه از ساعات اولیه زلزله همچنین ستادی با مدیریت استانداری تهران و همراهی اورژانس، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در فرودگاه مهر آباد مستقر شد افزود: این ستاد کار پذیرش و انتقال مصدومان حادثه زلزله را به بیمارستان های مختلف تهران انجام داد.
وی گفت: مصدومان منتقل شده به تهران که تا امروز 268 نفر بوده اند به بیمارستان های مختلف از جمله میلاد، امام خمینی(ره)، امام حسین(ع)، لقمان، بعثت، 7 تیر و مرکز طبی اطفال منتقل شده و کار درمان آنان انجام شد.
الماسی مفیدی گفت: همراهان این مصدومان نیز با همراهی آموزش و پرورش و شهرداری اسکان داده شده و مبلغی نیز از سوی استانداری تهران به همراهان آنان برای امور ضروری اهدا شد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاندو 432 کشته و9388 مجروح این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.