حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته تفت با بیان اینکه دشمن به دنبال بازدید از مراکز تسلیحاتی و دفاعی کشور و مطرح کردن مسائل موشکی در موضوع برجام است، عنوان کرد: رهبری آب پاکی را بر روی دست آنها ریختند و گفتند قدرت دفاعی ما به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.
وی افزود: اروپایی ها از یک طرف خود را موافق برجام جلوه می دهند و از طرفی دیگر با آمریکا هماهنگ هستند که چنانچه آنها موافق برجام بودند چرا تحریم ها علیه ایران را بر نمی دارند؟
خطیب جمعه تفت در بخشی از خطبه های نماز به چهلمین سالگرد درگذشت مرحوم حاج مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: ایشان فردی ممتاز بود که شهادت ایشان آغاز جرقه انقلاب اسلامی بود و موجی را در بین انقلابیون به راه انداخت.
حجت الاسلام غفوری در ادامه با بیان نیازمندهای مردم میانمار و یمن به کمک های انسان دوستانه گفت: لازم است افرادی که توانایی دارند به مردم مظلوم این 2 کشور کمک کند.
وی همچنین به زیارت اربعین حسینی اشاره کرد و آن را یکی از نشانه های مومن خواند و ادامه داد: از شهرستان تفت هم کاروان منسجمی راهی اربعین است، برای آنها آرزوی سلامتی می کنیم ، افرادی هم که نمی توانند بروند، می توانند با کمک خود در این امر بزرگ سهیم باشند.
وی گفت: آدمی باید به گونه ای برای دنیا تلاش کند که گویی همیشه زنده است و برای آخرت هم به گونه ای کار کند که گویی فردا می میرد.
6197*2047* خبرنگار- فلاح * انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.