به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه اسلام بر پایبندی مسلمانان به معاهدات بین المللی تاکید دارد، کشور ما هیچگاه برجام را نقض نخواهد کرد، مگر آنکه آنان ناقض برجام باشند.
وی با بیان اینکه غرب به دنبال محو کامل نظام اسلامی در ایران است، اظهار کرد: حتی با اجرای درست مفاد برجام از سوی آمریکا، باز هم به توقف هسته ای ایران قانع نخواهد شد و از طرق دیگر مترصد توقف و رشد و پیشرفت ما می شود.
نکونام ادامه داد: هر چند یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا بر این نکته تاکید دارد که برجام مخالف منافع کشورش است، اما این معاهده بین المللی با توقف در بخشی از فعالیت های هسته ای ضامن منافع این کشور بود، از این رو چنین به نظر می رسد که آمریکا برجام را نقض نخواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آیاتی از قرآن افزود: این کتاب آسمانی از مسلمانان می خواهد همچنان که با دوستان تعامل دو سویه دارند، از دوستی با دشمنان پرهیز کرده و برای ارتقای اقتدار کشور به توانمندیهای داخلی و اقتصاد مقاومتی تکیه کنند.
وی در ادامه وجود چند صدایی مسئولان را ناقض منافع ملی و این استان دانست و افزود: اگر مشکلاتی در زمینه راه ، بهداشت، بیکاری، کمبود آب و یا مسائلی مرتبط با رونق اقتصادی وجود دارد متوجه تمام استان است.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: از این رو از مسئولان چهارمحال و بختیاری انتظار می رود به جای زیر سوال بردن یکدیگر در حل مشکلات استان یکصدا، متحد و یکپارچه باشند.
امام جمعه شهرکرد با بیان مظلومیت مردم میانمار و یمن از مردم استان خواست در کمک نقدی به ستادهای حمایتی از این ملت های مظلوم از هیچ کوششی دریغ نورزند.
برگزاری همایش بام ایران در حسرت آب در تاریخ دوم آبانماه از سوی شورای شهرکرد در پاسخ به نامه 19 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری از مواردی بود که در نماز جمعه این هفته اعلام شد.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشار:جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.