به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی شنبه در نشست شورای اداری شیروان اظهار کرد: ترامپ با بی شرمی کامل سپاه را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کرد در حالیکه سپاه و جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با تروریسم است و این نهاد انقلابی در همه عرصه ها حضور قوی دارد.
وی با اشاره به موافقت نامه برجام هم گفت: برجام از دستاوردهای دولت تدبیر و امید و موافقت نامه بین المللی است که سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه این توافق نشان از پایبند نبودن آمریکا به موافقت نامه های بین المللی است.
مرآتی با بیان اینکه آمریکا در گذشته اجماع جهانی را علیه ایران وارد کرده بود افزود: هم اکنون و در دولت تدبیر و امید این اجماع علیه این کشور شده است.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: سخنان ترامپ را همه کشورها به غیر از اسراییل محکوم کردند که باید در کنار اجماع جهانی علیه آمریکا، ما هم به یک اجماع بزرگ ملی برسیم.
امام جمعه شیروان با اشاره به 19 مهر سالروز ورود مقام معظم رهبری به این استان گفت: این روز حماسه همیشگی و به یاد ماندنی است.
حجت الاسلام حسین کوثری اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری 20 سال استان را جلو انداخت چرا که اگر اعتبارات نبود همه کارها تعطیل شده بود و ما باید قدر برکات معنوی و مادی رهبر را بدانیم و تلاش و زحمات مسئولین را در جذب اعتبارات و مسائل عمرانی ارج نهیم.
وی با اشاره به روز جهانی استاندارد گفت: برای استاندارد سازی الگو معرفی شده است و اگر بخواهیم به اقتصاد مقاومتی و پویا برسیم باید اول خود را اصلاح کنیم و استاندارد لازم را به دست آوریم.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.