به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد افزود: ترامپ سخنانی واهی و کذب علیه ایران داشته که بعضی نهادهای انقلابی مانند سپاه را تروریستی خوانده است.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا همانند گرگ زوزه می کشد اما به حدی ترسو و بزدل است که با یک تهدید عقب نشینی می کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه استقامت و ایستادگی ملت ایران زبانزد است، افزود: کاخ سفید آمریکا باید بداند ایران هر نوع تحریمی را تحمل می کندو ترسی ندارد.
وی با بیان اینکه مواضع ضد برجامی آمریکا موجب منزوی شدن این کشور در جهان می شود، گفت: قرار دادن سپاه در فهرست گروه های ترورستی توسط آمریکا به این دلیل است که سپاه نقشه های استکبار جهانی را در منطقه خنثی کرده است.
وی افزود: اینگونه اقدامات باعث پشیمانی آمریکا می شود و پیامدهای پشیمان کننده ای برای آمریکا به دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: ملت و دولت ایران به تناسب شرایط و موضع گیری های دولتمردان آمریکا اقدام مناسب خواهند داشت و مردم، دولت و مسئولان ایران در این مسیر یکدست هستند.
وی با انتقاد از پرداخت نشدن طلب گندم کاران لرستان گفت: نزدیک به پنج ماه از خرید گندم گذشته و متاسفانه تاکنون فقط حدود 60 درصد از این طلب پرداخت شده است.
آیت الله میرعمادی افزود: کشاورزان در این رابطه گلایه دارند زیرا بسیاری از آنها وضعیت مالی مناسبی ندارند.
وی آشوب در شهرهای ایران، ضرب و شتم مردم، بمب گذاری، ترور و ... را از جمله جنایات منافقان در ایران عنوان و اظهار کرد: جنایات منافقان و دستان ناپاک و آلوده آنها از محراب نماز جمعه بیرون آمد و پنج امام جمعه عالم، باتقوا، زاهد و متقی را در محراب به شهادت رساندند.
3022
انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.