به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد نقیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته ندوشن افزود: این توافق در مذاکرات طولانی و نفس گیر وزرای خارجه کشورهای 1+5 حاصل شده است و یک توافق بین المللی است.
وی یاوه گویی ها و سخنان سخیف دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا علیه ملت، دولت و مسولان عالی رتبه کشورمان را یاد آور شد و با محکوم کردن آن اظهار داشت: ملت ایران در مقابل زورگویی های آمریکا و دیگر ایادی استکبار ایستاده است و اجازه توهین را به هیچ کس نخواهد داد.
وی با بیان اینکه آمریکا ملت ایران را نشناخته است، حرف های ترامپ در خصوص برجام را ناشی از عصبانیت او دانست و گفت: این سخنان سراسر اهانت و توهین و بدور از آداب معاشرت با دولت و ملت ایران بود و ریاست جمهوری و مسولان نظام پاسخ دنداشکنی به او دادند.
وی همچنین زیاده گویی های رییس جمهور امریکا علیه مسوولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هجمه قرار دادن ان نهاد مقدس را به شدت محکوم کرد و با تجلیل از رشادت ها، شجاعت، ایثار و فداکاری نیروهای مخلص سپاه گفت: سپاه پاسداران در صحنه های هشت سال نبرد حق علیه باطل، رشادت هایی را آفرید و در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت و هنوز عزیزانی داریم که زخم های آن دوران را در بدن دارند و با آن دست و پنجه نرم می کنند.
وی سپاه پاسداران را نهادی مقدس و مولد مبارک انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این نهاد مردمی برای ایستادگی در مقابل زورگویان و عربده کشی های قدرت ها، غلبه خون بر شمشیر و نجات مستضعفان شکل گرفت.
6197 فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.