عباس اقبال روز یکشنبه در صبحگاه مشترک واحدهای نظامی و انتظامی شهرستان
افزود: هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا) فرصت مغتنمی برای تجلیل از مجاهدان و دلاوران نیروی انتظامی است، باید به نحو شایسته ای از آنان تجلیل شود.
فرماندار بهاباد اضافه کرد: ایران، کشوری است که مردمان آن با توکل به خدای متعال حرکت دشمنان و توطئه‌های آنان را علیه نظام به شکست تبدیل می کند و توطئه‌ها را یکی پس از دیگر‌ی خنثی کرده اند.
اقبال تصریح کرد: هفته ناجا، فرصت بسیار مهمی برای تجلیل از بزرگمردان جان بر کفی است که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آن‌ها زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: ایران به لطف الهی، تدابیر رهبری، اتحاد و انسجام یگان های نظامی و انتظامی از امنیت پایداری برخوردار است، اگر دشمنان بخواهند تحرکاتی علیه نظام اسلامی انجام دهد با پاسخ کوبنده جوانان جان برکف مواجه خواهند شد و آنان را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.
اقبال در ادامه به آمار تصادف در جاده های برون و درون شهری شهرستان بهاباد اشاره کرد و از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خواست با همکاری مردم نسبت به اعمال مقررات و قانون برای پیشگیری از کاهش تصادف توجه بیشتری داشته باشند و شاهد حوادث ناگواری در جاده های شهرستان نباشیم .
وی آماری در این ارتباط ارایه نکرد.
وی با اشاره به استقرار نظم و امنیت در جامعه به عنوان اصلی‌ترین ماموریت پلیس افزود: ایجاد احساس امنیت، برخورد با مخلان نظم و امنیت، رافت اسلامی با مردم، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا و ارز از مطالبات اصلی مردم است که باید مورد توجه واحدهای انتظامی قرار گیرد.
فرماندار بهاباد از تلاش یگان ‌های انتظامی و نظامی در برقراری نظم و امنیت گفت: به برکت نظام و وجود رهبر معظم انقلاب، کشور در اوج قدرت است.
در صبحگاه مشترک واحدهای نظامی و انتظامی بهاباد از نیروهای نمونه، بازنشسته و خبرنگاران و پدر شهید فتوحی از ماموارن انتظامی تجلیل شد.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.