به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران در آیین بازگشایی این شهرک گفت : آموزش و پرورش محلی برای نهادینه کردن قوانین و مقررات است و دانش آموزان با حضور در شهرک ترافیک با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا و می توانند با آن ارتباط برقرار کنند .
ساداتی با بیان اینکه لازمه ی جامعه ی قانونمند همکاری متقابل همه دستگاه با هم است افزود : در این مسیر نیروی انتظامی و آموزش و پرورش باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند .
وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با سایر دستگاه ها در این زمینه افزود : امیدواریم و تلاش می کنیم تا امکانات شهرک ترافیک در همه شهرستان ها هم ایجاد شود .
**آموزش فرهنگ ترافیکی باید از سنین پایین آغاز شود
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت : فرهنگ ترافیکی باید از سن کودکی آموزش داده شود تا از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری شود .
سرهنگ احمد بابازاده افزود : در این شهرک خردسالان و دانش آموزان با مفاهیم و فرهنگ ترافیک ، علایم و تابلوهای راهنمایی و هشدار دهنده ، نحوه برخورد با مسائل مربوط به راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.
وی بیان کرد: دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس، با یادگیری صحیح مفاهیم راهنمایی و رانندگی می توانند موجب ترویج فرهنگ ترافیک در میان خانواده ها هم باشند.
استان مازندران حدود 520هزار دانش اموز دارد.
خبرنگار : رضا غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.