مدیرعامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان گفت: با همکاری فرمانداری و مدیریت آموزش‌وپرورش هندیجان کلیه سرویس‌های مدارس از ابتدای امسال ساماندهی می‌شوند.

کاظم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در هندیجان، گفت: با تلاش و پیگیری‌های فرماندار در جلسه شورای ترافیک و شورای آموزش‌وپرورش، همکاری شرکت افق سیر، مدیریت آموزش‌وپرورش و اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان سرویس‌های مدارس ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: در ابتدای سال تحصیلی جدید که از اول مهرماه آغاز خواهد شد، شرکت تعاونی ما آمادگی کامل دارد همه ترددهای دانش آموزان را به بهترین نحو ساماندهی و مدیریت کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان بیان کرد: اکثر سرویس‌های مدارس تحت اختیار رانندگان متفرقه که شناسایی نشده اند، لذا از همه مسئولان خواستاریم سرویس‌های دارای مجوز رسمی و قانونی را برای رفاه حال مردم به‌کار بگیرند.

وی گفت: متأسفانه مشکلات بسیاری در حوزه آژانس‌ها در هندیجان پیش‌آمده که یکی از آن‌ها تعطیل و مابقی دیگر توانایی اداره کردن هزینه‌های خود را ندارند.

احمدی عنوان کرد: از همه مسئولان، بخصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم جهت رفاه حال فرزندان عزیز مردم همکاری لازم با این شرکت داشته تا بتوانیم امنیت و آسایش دانش آموزان را فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به دستورات اکید فرماندار شهرستان یک شرکت قانونی در این خصوص تأسیس شده تا همه مراحل احراز صلاحیت رانندگان تائید شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.