سرهنگ همایون شریفی روز چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: درجلسات متعدد با مسئولان شهرداری و استانداری البرز، مقررشد تا آغازسال تحصیلی نقاطی که دارای نواقص فنی و ترافیکی است به شهرداری اعلام تا درسریع ترین زمان برطرف شود.
وی اضافه کرد: اکنون از مجموع نقاط شناسایی شده 8 مورد رفع نقص شده و 4 مورد دیگر نیز تاپایان هفته جاری برطرف می شود و رفع این نواقص علاوه برکاهش بارترافیکی درمهار بخشی حوادث رانندگی نیز موثر است .
وی خاطرنشان کرد: درآستانه بازگشایی مدارس بارفع بسیاری ازمعضلات ترافیکی می توان بستر آرامش بیشتری را برای دانش آموزان درعرصه علم فراهم کرد.
شریفی گفت: همچنین با هماهنگی های انجام شده در نیمه اول مهرماه سال جاری هرگونه عملیات عمرانی درمعابر پرتردد و اصلی استان البرز متوقف می شود .
وی اضافه کرد: همه ساله درآستانه سال تحصیلی جدید مردم برای تهیه ملزومات و نیازهای دانش آموزان خود به معابر شهر و مراکز خرید مراجعه می کنند که خود ایجاد ترافیک سنگین درمعابر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه های دیگر تمام توان خود را برای کنترل و روان سازی ترافیک وبرخورد با تخلفات به کار بسته است .
وی گفت: امسال بیش از 2هزار و 300 دانش آموز همیار پلیس برای شروع سال تحصیلی جدید به پلیس کمک می کنند.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.