کریم حمیدوند روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتطامی نهاوند که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی این نیرو، افزود: نیروی انتظامی مظهر امنیت و آرامش جامعه است که مردم با دیدن عماکرد این نیرر احساس امنبت میکنند.
وی به ترفندهای دشمنان برای انحراف نسل جوان اشاره کرد و گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب دست به تهاجم فرهنگی زده است تا نسل جوان و نوجوان ما را با ارزش های اسلام بیگانه سازد و به حق نیروی انتظامی توانسته با افدامات خوز بخش اعظمی از این ترفندها را خنثی کند.
فرماندار نهاوند از همکاری مردم این شهرستان با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و برقراری نظم تقدیر کرد و گفت: این شهرستان، در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی، شهرستانی امن برای سرمایه گذاری، تولید و خدمت به مردم و نظام و شهرستانی نا امن برای هنجارشکنان و بر هم زنندگان امنیت است.
رئیس شورای تامبین نهاوند با بیان این که نیروی انتظامی برای امنیت پایدار گام بر می دارد، عنوان کرد: نخستین شاخص سرمایه گذاری امنیت و امنیت پایدار لازمه سرمایه گذاری است که خوشبختانه با تلاش های انجام شده امروز امنیت مطلوبی در این منطقه حاکم است.
در این مراسم فرمانده انتظامی نهاوند نیز گفت: امروز نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری در جهت برقراری امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب گام بر می دارد.
سرهنگ منصور کریمی افزود: نیروی انتظامی شهرستان نهاوند، تلاش و عملکرد مطلوبی در ایجاد امنیت داشته است که از عمده فعالیت های آن می توان به برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان اشاره کرد.
فرمانده انتظامی نهاوند یکی از ابزارهای ایجاد نظم و امنیت در جامعه را قانون پذیری دانست و بیان کرد: با برقراری نظم و امنیت در جامعه ، رشد و تعالی در تمام زمینه ها حاصل می شود و مردم باید در راستای تامین امنیت و حفظ نظم بنیروی انتظامی را کمک کنند.
وی افزود: به منظور معرفی بیشتر نقش نیروی انتظامی در سطح جامعه، آئین پیام مهر با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس برگزار می شود و طی این هفته کارشناسان ما با حضور در مدارس نسبت به اطلاع رسانی از ترفندهای دشمنان در زمینه تهاجم فرهنگی به ویژه از طریق فضای مجازی، اقدام می کنند.
به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی از روز جمعه 14 مهر ماه آغاز و تا 20 مهر ادامه خواهد داشت.
7525/2090
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.