به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه های این هفته نماز بندرگز اظهار داشت: پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌های اقتصادی و سازندگی با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی نیزدر سایه تلاش نیروهای انتظامی کشور محقق می گردد.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان برگزاری حج ، گفت : یک جبهه‌ بین‌المللی و عظیم تبلیغاتی در مقابل جمهوری اسلامی قرار دارد و راه مقابله با این جبهه‌ خطرناک، روشنگری و برخورد تبلیغاتی فعال و تهاجمی است .
امام جمعه بندرگز با اشاره به خطبه های حضرت زینب (س) در مجلس یزید و در بین کارگزاران حکومتی نیز گفت که حضرت زینب (س) در این خطبه به‏ طور مستقیم به یزید حمله می ‏کند و تصویری از نبرد حق و باطل و رویا رویی خاندان نبوت با خاندان اموی را ارائه می ‏کند.
به گفته وی؛ حضرت زینب (س) در این خطبه نهضت حسینی را به کمال رساند و اصول مبارزاتی و انقلابی قیام عاشورا را برای جهانیان تبیین نمود.
وی اظهار داشت : امروز همان منطق بعداز 1400 سال جاری و ساری است، شهید حججی که مقام معظم رهبری وی را معجزه انقلاب معرفی کرد با همان منطق و روحیه انقلابی و عاشورایی برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم جان خویش را فدا کرد.
ش/1648
ارسال : محمد اسماعیل شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.