به گزارش ایرنا نبی بخش داوودی روز شنبه در آیین صحبگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ایرانشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اقتدار کنونی پلیس در سطح جامعه مرهون تعامل همه مردم با پلیس است.
وی بیان کرد: در برقراری امنیت باید همه ادارات، نهادها و مردم با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند تا امنیت پایدار در جامعه حاکم شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم است و مسئولیت ایجاد نظم و امنیت را بر عهده دارد افزود: رفتار و عملکرد پلیس در جامعه باید به منظور تکریم به مردم باشد.
فرماندار ایرانشهر گفت: همگان باید با رعایت قوانین و هنجارهای اجتماعی با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت همکاری داشته باشند.
داوودی اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در سالجاری افزایش چشم گیری داشته که این نشانگر تلاش شبانه روزی کارکنان این ارگان مقدس است.
به گزارش ایرنا در این آیین که هر سال به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و نمایش اقتدار ملی برگزار می شود نیروهای نظامی و انتظامی با آمادگی کامل در صفوفی منظم هم دل و هم صدا آیین رژه و سان را برگزار کرده و گوشه ای از توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
14 تا 20 مهر به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
همچنین در این آیین شماری از خانواده های شهدای نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر تجلیل شدند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.