به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان میناب روز شنبه در آئین برگزاری صبحگاه مشترک نیرو های مسلح مستقر در میناب گفت: نیروی انتظامی مظهر قدرت و امنیت در جامعه است.
سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه مجرمان و اخلال گران نظم و امنیت نباید در جامعه احساس امنیت کنند افزود: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند امنیت را از مردم سلب کنند به طور قاطع برخورد خواهد کرد و هرگز به برهم زنندگان نظم و امنیت در این شهرستان اجازه جولان نمی دهد.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری در بحث سرقت 24 درصدکاهش جرایم و سرقت به عنف 67 درصد ، ودر تمام زمینه ها کاهش 80 درصد داریم و در بحث کشف کالای قاچاق ارزش ریالی کلا ی قاچاق 68 میلیارد تومان و98 طرح ارتقای امینت اجتماعی اجرا شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در ادامه این برنامه ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در شهرستان گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت باید اخلاق مداری و برخورد صحیح و مناسب با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
ابوذرمهدی نخعی افزود: ایجاد نظم و امنیت و رضایت مردم در جامعه ثوابی دو چندان دارد که نیروی انتظامی مجری این امر مهم در جامعه است.
به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک با حضور کلیه نیروهای نظامی و انتظامی در نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد و در پایان از خانواده های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تجلیل شد.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.
7194/2094
خبرنگار : علی نجفی**انتشار دهنده هومن محمدکرمی
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.