به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان الهی روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ستاد فرماندهی استان، اظهار کرد: در استان کرمانشاه با توجه به مرزی بودن، وجود نرخ بیکاری بالا و حاشیه نشینی مانند تمام استان های دیگر شاهد وقوع جرائمی هستیم اما با تلاش های شبانه روزی همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن کشف و اقدام لازم صورت می گیرد.
او تصریح کرد: یکی از موفقیت های همکاران ما در 6 ماه ابتدایی سال تلاش در راستای کاهش سرقت بوده به گونه ای که سرقت های کلان و مهم 12 درصد و سرقت های خُرد نیز چهار درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه کاهش 42 درصدی شرارت و چاقوکشی در سطح استان را از دیگر نمونه های بارز تلاش شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی عنوان کرد.
وی همچنین در خصوص کشفیات مواد مخدر نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور بیش از 890 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 136 درصد رشد نشان می دهد.
سردار امان الهی اضافه کرد: یکی دیگر از موفقیت های پلیس افزایش 86 درصدی کشفیات کالای قاچاق بوده است که ارزش ریالی مکشوفات قاچاق به 308 میلیارد ریال می رسد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس مردمی ترین نیروی نظامی کشور است، گفت: برقراری بیش از 300 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی (110) در نیمه نخست سال جاری بیانگر این موضوع اشت.
وی با تاکید بر اینکه پلیس همواره خود را خادم مردم می داند و برای برقراری امنیت شبانه روز تلاش می کند، ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم شاهد توفیقات بیشتری در نیمه دوم سال باشیم.
در پایان این مراسم، جمعی از نیروهای پلیس آمادگی خود را برای مقابله با اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه به نمایش گذاشتند.
بازوند استاندار کرمانشاه، امیر آریانفر و سردار ریحانی فرماندهان ارتش در غرب کشور و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، عدالتخواه رئیس کل دادگستری و ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.