به گزارش ایرنا، علی جلیلی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی عجب شیر با تجلیل از خدمات موثر و شبانه روزی نیروی انتظامی افزود: امنیت و آسایش مردم یکی از خدمات بارز نیروی انتظامی بوده و این خدمات و تلاش ها شایسته تقدیر است.
وی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را مقتدرترین و مخلص ترین پلیس انتظامی در منطقه و جهان عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای انتظامی کشورمان با برخورداری از اعتقاد و تقوا به دین مبین اسلام و آموختن درس ایثار، شجاعت و شهادت از ائمه معصومین (ع) هیچ گاه در انجام وظیفه خطیر خود دچار لغزش نخواهند شد.
وی اضافه کرد: امنیت کنونی و موجود در کشورمان در سایه ایمان و اخلاص نیروهای مسلح و انتظامی حاصل شده که این امر با تاسی از آموزه های دینی و منویات رهبری محقق شده است.
امام جمعه شهرستان عجب شیر نیز در این آیین با تاکید بر اینکه همه باید در راستای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری کنند گفت: نیروی انتظامی این شهرستان فعالیت و اقدام های مطلوبی در ایجاد امنیت انجام داده و کشف کالاهای قاچاق از مهم ترین اقدامات در زمینه پیشگیری از آسیب های اقتصادی و اجتماعی بوده است.
حجت الاسلام محمودشربیانی نقش مردم در حفظ نظم و امنیت را مهم و با اهمیت خواند و افزود: نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت کشور بوده و سمبل اقتدار و امنیت و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی ادامه داد: امنیت و نظم لازم و ملزوم یکدیگرند و امنیت جامعه مرهون تلاش نیروی انتظامی بوده و پرسنل خدوم این نیرو خادمان ملت و حافظان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
فرماندار شهرستان عجب شیر نیز با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی این شهرستان در برقراری نظم و امنیت برای هیئت های عزاداری گفت: در این ایام به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، شاهد اقدامات مناسب پلیس در سطح شهر بودیم.
سید شمس الدین مراثی گفت: اکنون ایران اسلامی بهترین امنیت را در مرکز ناامنی های منطقه داشته و این امر به برکت خون شهدا، ایثار رزمندگان و هدایت های رهبر انقلاب و نیز خواست امام زمان (عج) است.
وی نیروی انتظامی را حافظ نظم و امنیت و مظهر اقتدار کشور دانست و اضافه کرد: حضور پلیس در کنار مردم باعث آرامش و دلگرمی می شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین و با حضور مسئولان شهرستانی از خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان نیروی انتظامی عجب شیر با اهدای لوح هایی تقدیر شد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غرب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار: رستگار
7485/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.