فرماندار ماکو گفت: اقتدار ، صلابت و شجاعت از شاخصه های مهم نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شاهین علیزاده در جلسه ای به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته ناجا جلسه هماهنگی، به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده مرزبانی و تعدادی از مسئولین ادارات  در محل سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد افزود:هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا ناجا ضمن ارائه اقدامات خود در عرصه های مختلف نسبت به ایجاد تعامل هر چه بیشتر با آحاد جامعه  و فراهم کردن زمینه های مشارکت عمومی شهروندان در برقراری نظم و امنیت عمومی اقدام نمایند.

وی در ادامه با عنوان اینکه این نوع برنامه ها نباید مختص یک روز خاص باشد، افزود: در تمامی ایام باید از خادمان ملت قدر دانی کرد.

فرماندار ماکو در ارزیابی عملکرد پلیس و نیروهای انتظامی، تصریح کرد: پلیس در حفظ نظم و امنیت جامعه و جلوگیری از هرج و مرج و مجازات قانون شکنان کارنامه درخشانی دارد.

علیزاده با تاکید بر اینکه، تمامی نهاد ها و ارگانها باید در این برنامه ها حضور یابند و مشارکت گسترده ای ایفا نمایند گفت: حضور مسئولین در مراسمات ملی و مذهبی میتواند نقش مروج و تشویق کننده مردم در جهت حضور در این برنامه ها باشد.

فرماندار ماکو گفت: اقتدار ، صلابت و شجاعت از شاخصه های مهم نیروهای نظامی و انتظامی است .

در این مراسم سرهنگ میر حیدر شفیعی، فرمانده انتظامی ماکو ضمن تبریک آغاز این هفته از پیش بینی اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی و ورزشی  هفته ناجا خبر داد و گفت: 100 برنامه با همکاری هنگ مرزی و 100 برنامه نیز با مشارکت نیروی انتظامی در ماکو برگزار می شود.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده، نیز در این جلسه بر اهمیت امنیت در جامعه امروزی تاکید کرد و گفت: جامعه امروزی برای زندگی سالم و بدون درد سر ملزم وجود امنیت است.

فرمانده مرزبانی ماکو در ادامه افزود: برگزاری دوره های آموزش همگانی برای مرزنشینان  بمنظور افزایش تعامل بین نیروهای مرزبانی و مردم، اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و مرزی، برگزاری نشست صمیمی با سران عشایر و طوایف منطقه در ایام گرامیداشت هفته ناجا بخشی از برنامه های این هفته است.

به گزارش ایسنا؛  ۱۴ لغایت ۲۰ مهر به عنوان هفته ناجا تعیین شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.