حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد، افزود : در این رزمایش اقتدار و عظمت نیروهای نظامی ایران و عراق به نمایش درآمد .
وی با بیان اینکه عراقی که تا دیروز به کمک صدام،آمریکا و رژیم صهیونیستی می خواست، ایران اسلامی را از بین ببرند، اینک دو کشور با هم رزمایش مشترک برگزار می کنند، افزود : عراق به خود می بالد که ایران با این اقدام خود جایگاه آن کشور را در دنیا اعتبار بخشید.
خطیب جمعه بهاباد در بخشی از خطبه ها از عموم مردم در برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) و حضور جوانان تشکر کرد و افزود: حضور جوانان در این مراسم نشانه رویش انقلاب و باعث افتخار است.
حجت الاسلام دهقانی برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق را در سوم مهر ماه جاری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری خیانت به منطقه معرفی کرد و گفت: دست آمریکا و اسرائیل در این توطئه به‌ روشنی دیده می‌شود و باید مراقب بود.
خطیب جمعه بهاباد در ادامه با بیان اینکه این همه‌ پرسی بعد از فروپاشی داعش در منطقه با طراحی صهیونیست ها اجرا ‌شد تا از کردستان عراق، اسرائیل دیگری به ‌وجود آوردند، گفت: پشت پرده قضیه همه‌پرسی در کردستان عراق رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد.
وی در ادامه به مناسبت های هفته از جمله هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت و ارزش‌های انقلاب هستند و شهادت این عزیزان نشانه ایثار و میزان گذشت و فداکاری آن‌هاست.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه مردم بدانند تک‌تک ما مسئول ایجاد امنیت در جامعه هستیم و نباید همه بار را بر دوش نیروی انتظامی قرار دهیم ، افزود: باید خودمان نیز با نیروی انتظامی همکاری و همدلی کنیم ،زیرا نیروی انتظامی حافظ جان و امنیت مردم است .
وی همچنین با اشاره به نقش مهم دامپزشکی در عرصه سلامت جامعه بیان کرد: دامپزشکی در بهداشت غذایی و مواد پروتئینی و نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دام نقش مهمی دارد.
خطیب جمعه بهاباد به 15 مهر « روز روستا و عشایر» اشاره کرد و افزود : روستاها چشمه های زلال و واسطه ارتزاق مردم هستند .
حجت الاسلام دهقانی از مسئولان و دست اندرکاران امر خواست تا به روستاها توجه ویژه ای داشته باشند و نسبت به مناطق روستایی تفاوتی قائل نشوند، گفت : باید تمام نقاط مختلف مورد توجه مسئولان باشد به ویژه مناطق عشایری و روستایی.
وی خواستار ایجاد صنایع تبدیلی کوچک در روستاهای این شهرستان شد و افزود : بایدصنعتی در روستاها ایجاد شود تا در راستای رشد و توسعه منطقه باشد.
2047*تنظیم و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.