به گرازش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود : ملت ایرن بیش از سه دهه است که در راه تحقق آرمانهای انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده است اما ترامپ با بد عهدی فکر می کند ایران با فشار مضاعف عقب نشینی خواهد کرد.
وی یاد اور شد : حادثه تروریستی اخیر در امریکا آبروی ترامپ را برد و اکنون این سوال مطرح است که شما که از تامین امنیت خودتان عاجز هستید چطور مدعی برقراری نظم جهانی می شوید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم استان گیلان در برگزاری باشکوه عزاداری ماه محرم از رواج برخی انحراف ها و خرافه ها در آیین های مذهبی انتقاد کرد .
وی گفت : طبل های دو متری و خواندن آهنگ های آنچنانی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین معنی ندارد و موجب انحراف این مراسم مذهبی و معنوی می شود.
قبل از خطبه های نماز جمعه فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته این نیرو سخنانی را ایراد کرد.
سردار اسحاقی با بیان این که تامین امنیت بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست خواستار همکاری اقشار مختلف مردم جامعه با نیروی انتظامی شد.
وی با مقایسه عملکرد نیروی انتظامی استان گیلان در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته گفت : در این مدت از 11 عنوان سرقت در استان گیلان 9 عنوان با توجه به کمک های مردمی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
وی افزود : در بخش مبارزه با مواد مخدر نیز 45 درصد افزایش عملکرد را در این مدت شاهد هستیم .
خبرنگار : ابراهیمی **انتشار دهنده : بابایی
6070 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.