به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا خانی روز پنجشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست با خبرنگاران مهریز افزود: از این میزان 231 میلیارد و 910 میلیون ریال بابت مستمری بوده است.
وی ادامه داد: در این مدت بابت تعهدات کوتاه مدت مثل غرامت دستمزد و غیره ملبغ 14 میلیارد ریال و در خصوص بیمه بیکاری برای 103 نفر افزون بر 11 میلیارد ریال پرداخت گردید.
رئیس اداره تامین اجتماعی مهریز خاطر نشان کرد: هم اکنون 13 هزار و 900 نفر با تبعی افزون بر 38 هزار نفر در مهریز زیر پوشش بیمه هستند که در طول سال از خدمات مختلف استفاده می کنند.
خانی افزود: حدود 92 درصد جمعیت 50 هزار نفری مهریز زیر پوشش بیمه هستند که در سطح استان و مناطق و شهرستان های تابعه آمار خوبی محسوب می شود.
وی تصریح کرد: یک هزار و 250 کارگاه در مهریز زیر پوشش بیمه هستند که اکثرا آنها در مهلت قانونی نسبت به پرداخت حق بیمه بصورت اینترنتی و در فضای مجازی اقدام می کنند .
این مسئول یادآور شد: در یکسال گذشته 16هزار و 74 دفترچه بیمه تجدید اعتبار شده و همچنین 602 جلد دفترچه جدید برای بیمه شدگان واجد شرایط نیز صادر گردیده است .
خانی ، مشکل نقدینگی برخی کارگاه ها و کارفرمایان را در پرداخت به موقع حق بیمه از جمله مشکلات موجود در این بخش ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا موضوع مرتفع شود.
وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
19 لغایت 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.